Memphis Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 (redigerat) Blev sjukt inspirerad idag på att göra musik så slängde ihop ett gött beat. 😄 Vad tycks? Your browser does not support the HTML5 audio tag Experimenterade me ett "segt trumbeat" , så jag förskjutit de flesta trumslagen så de hela tiden kommer lite efter, och skapar en "sugeffekt" (som flickan sa). Och så lekt med överdriven sidechain på typ allting. Har hört andra göra sånna här beat och tycker det e sjukt fett. Försökte även göra en memorabel huvudmelodi. Är dock inte helt klar me låten än. Redigerat 3 juli 2013 av Memphis
Memphis Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Fyfasiken vicken tråkig låt jag spelade in 🤪😱 Visa ändå! 😠
Micke H Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Visa ändå! 😠 Memphis visade sin, nu får Grahn visa din! 😠
Neosus Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Här Your browser does not support the HTML5 audio tag f´låt! 😊
Fidden Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Blev sjukt inspirerad idag på att göra musik så slängde ihop ett gött beat. 😄 Vad tycks? Your browser does not support the HTML5 audio tag Experimenterade me ett "segt trumbeat" , så jag förskjutit de flesta trumslagen så de hela tiden kommer lite efter, och skapar en "sugeffekt" (som flickan sa). Och så lekt med överdriven sidechain på typ allting. Har hört andra göra sånna här beat och tycker det e sjukt fett. Försökte även göra en memorabel huvudmelodi. Är dock inte helt klar me låten än. Cooolt.Du får anordna nån kurs i sidechain nån gång så jag också lär mig xD Här Your browser does not support the HTML5 audio tag f´låt! 😊 Kanske lite småtråkig bossatakt, men annars var det väl inte så illa?
Fidden Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 NU, efter snart 2 månaders användande, upptäcker jag att det händer saker när man pekar i hörnen i windows 8. Nu kanske jag kan börja irritera mig lite mindre. Kanske det minst intuitiva gränssnittet som jag sett på senare tid.
slejnard Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Kan inte lyssna eller se länkar i iPhone. Tråkigt men så äre! Möjligen soundcloudlänkar 😑 Så ättah
Neosus Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Min är inte så mycket att lyssna på iallafall, Slej! 😆😄😊
slejnard Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Vänta får inte upp den 😳😊😱 😮 Dra fram. Dra tillbaka. Osv. 😛 Min är inte så mycket att lyssna på iallafall, Slej! 😆😄😊 Jo du brukar gö bra grejer 🙂
Neosus Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Den här är lite roligare! En gammal grej! Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱
slejnard Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Har din hårdrockslåt i dawet men det går trögt att göra text. Lyssnar på den ibland dock. Ska finurla på nays låtskiss till välgörenhetsprojektet åxå
slejnard Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Den här är lite roligare! En gammal grej! Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱 Sätt den med soundcloud. Ser ingen länk. Ännu mindre hör. 😄
slejnard Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Har en låt klar till melodistudiofestivalen men ska sjunga om verserna!
Neosus Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 (redigerat) När jag är mer seriös så slänger jag upp musik på alla ställen som finns PÅ internet! 😄 Nu sitter jag bara att småjoxa lite! 😱😑 SÅ fort jag hittar en lokal så kommer jag göra hits... men det lär dröja! 😏 Redigerat 3 juli 2013 av Neosus
slejnard Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Ålrajt! 😄 Jag har perfekta möjligheter nu när jag bor i hus. Ska brotta hits nu under semestern. 😑 Är man hungrig 😳
slejnard Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Blev två mörade gåsar med ost å skinka. Snygg oagetoppeer. 😄
Neosus Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Nu E man mätt!!! 😑 Har du linjalat? Mvh // Nay Nämen vahettere ska man göra kväll kanske? 😕 Klockan är natt! 😳
Memphis Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Här Your browser does not support the HTML5 audio tag f´låt! 😊 Det var ju nice. 😄
Memphis Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Cooolt. Du får anordna nån kurs i sidechain nån gång så jag också lär mig xD Tack som fan Fiddeman! 😄 Jomen visst, det e inte så svårt egentligen. Handlar mest om att fatta hur en kompressor funkar, vilket har tagit mig några år att göra, men jag e ju trög också. xD
Memphis Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 (redigerat) Minimal housedubchillout? 😳 Redigerat 3 juli 2013 av Memphis
Zakyath Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Blev sjukt inspirerad idag på att göra musik så slängde ihop ett gött beat. 😄 Vad tycks? Your browser does not support the HTML5 audio tag Experimenterade me ett "segt trumbeat" , så jag förskjutit de flesta trumslagen så de hela tiden kommer lite efter, och skapar en "sugeffekt" (som flickan sa). Och så lekt med överdriven sidechain på typ allting. Har hört andra göra sånna här beat och tycker det e sjukt fett. Försökte även göra en memorabel huvudmelodi. Är dock inte helt klar me låten än. riktigt nice med att lägga trummorna så - men jag fastnade inte för låten 🙁 förvisso inte min stil, men någon slagkraftig hook kan jag tänka mig skulle vara en bra början!
Recommended Posts