Pico Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Ska ni sova båda två? Verkar misstänkt. Tror Grahn skall "sova" i Slejnard... så tolkar jag det.
Pico Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Asså, hur funkar den där appen dårå Fidden... ni har samma föräldrar --> har saker gemensamt --> lämpliga sambos? xD
Neosus Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Jag säger då bara D! D! xD Ge mig en köpp köffe! NU!! ☺️😑
Fidden Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Asså, hur funkar den där appen dårå Fidden... ni har samma föräldrar --> har saker gemensamt --> lämpliga sambos? xD VAFAN VET JAG, IFRÅGASÄTT INTE VETENSKAPEN FÖR FAN! 😠 😛
Pico Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 VAFAN VET JAG, IFRÅGASÄTT INTE VETENSKAPPEN FÖR FAN! 😠 😛 Fixat... you're welcome!
Memphis Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 VAFAN VET JAG, IFRÅGASÄTT INTE VETENSKAPEN FÖR FAN! 😠 xD EHRMAGAD
Memphis Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Jag fattar ingenting! 😳 Ungefär så mycket förstår jag din signatur. 😛
Memphis Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Vila i smyg och välja kavaljer Smyga i vanilj och kalva väljare.
Fidden Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Smyga i vanilj och kalva väljare. Flyga till marseille med jävla säljare
Neosus Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Sila mygg och svälja kameler ingår i Jesu straffpredikan över fariseerna: "Ve er, skriftlärda och fariseer, ni hycklare som ger tionde av mynta och dill och kummin men försummar det viktigaste i lagen: rättvisa, barmhärtighet, trohet. Det gäller att göra det ena utan att försumma det andra. Ni blinda ledare, som silar mygg men sväljer kameler!". (Matt 23:23—24) Såatte ☺️😑
Fidden Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Haha, straffpredikan. "Nejdu bästa herr Kristus, nu har du brytit mot lagen. Som straff får du stå här på en bergsknall och predika inför de här fariseerna". Borde vi införa i vår straffskala... eller nä förresten xD
Fidden Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 eller vänta nu.. bäste herr är det va? Och bästa fru? eller är det tvärt om? Fan, jag helgarderar mig. Bästa herr/fru kristus. så.
Memphis Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Sila mygg och svälja kameler ingår i Jesu straffpredikan över fariseerna: "Ve er, skriftlärda och fariseer, ni hycklare som ger tionde av mynta och dill och kummin men försummar det viktigaste i lagen: rättvisa, barmhärtighet, trohet. Det gäller att göra det ena utan att försumma det andra. Ni blinda ledare, som silar mygg men sväljer kameler!". (Matt 23:23—24) Såatte ☺️😑 Fortfarande väldigt oklart varför du valt att ha det i din signatur. 😛
Neosus Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 eller vänta nu.. bäste herr är det va? Och bästa fru? eller är det tvärt om? Fan, jag helgarderar mig. Bästa herr/fru kristus. så. Hen Fortfarande väldigt oklart varför du valt att ha det i din signatur. 😛 Jag undrar oxå! 😄☺️
Fidden Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Undrar om den andra killen låg och vred sig en bit bort och tog sig för fingret.
Zakyath Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Fotboll i ett nötskal 😑 haha han som skickade den till mig skrev likadant ordagrant
Recommended Posts