slejnard Postat 29 januari 2013 Postat 29 januari 2013 tar denna! 😮 en smash att slå in bara! 😮 tjaaaa 😑 Snart ska ja gå PÅ läkarn.. 😑 ahaaaa. det var du som tog den! 😛 lycka till hos läkarn! 🙂
Micke H Postat 29 januari 2013 Postat 29 januari 2013 Eeeeeh, jag funderar på att göra en sak. Får se om det blir av.
CHAE Postat 29 januari 2013 Postat 29 januari 2013 Eeeeeh, jag funderar på att göra en sak. Får se om det blir av. Då'rå? 😑
SadamJR Postat 29 januari 2013 Postat 29 januari 2013 vet inte om jag gillar eller avskyr den där sångaren Han lite pompös. Något som jag vanligtvis inte gillar. Ljudet är lite uppblåst på andra sätt oxå. Mycket gejtade reverbtrummor och sånt. Vetefan, jag kanske har haft fel i 35 år.
Micke H Postat 29 januari 2013 Postat 29 januari 2013 "Ni skriver till mig för jag tänker sannerligen inte jaga." Död åt bortskämda bimbos som får allt dom vill ha genom att vifta med tuttarna.
SadamJR Postat 29 januari 2013 Postat 29 januari 2013 "Ni skriver till mig för jag tänker sannerligen inte jaga." Död åt bortskämda bimbos som får allt dom vill ha genom att vifta med tuttarna. Vad viftar du med?
slejnard Postat 29 januari 2013 Postat 29 januari 2013 japp! finns en uppdatering för iPhone, så ni kan inte ringa mig just nu. iOS 6.1 🥰
slejnard Postat 29 januari 2013 Postat 29 januari 2013 En gammal man gifter sig med en yngre kvinna och trots att de är jätte kära i varandra så kan inte kvinnan få orgasm när de älskar. De går till en psykolog för att få hjälp och får rådet att hyra in en ung, snygg man som ska vifta med en handduk över dem medan de har sex. Paret tycker att det låter lite märkligt, men eftersom de är desperata gör de som psykologen har föreslagit. Men trots de nya försöken med den handduksviftande mannen i högsta hugg så går det i alla fall inte för kvinnan. Desperata att nå resultat byter den äldre mannen och handdukskillen plats. Kvinnan och den yngre mannen sätter igång, och omedelbart får hon en jätte orgasm. Hennes man tittar på den yngre killen med ett leende och säger: - Där ser du grabben, så ska en handduk viftas.
D Vibe Postat 29 januari 2013 Postat 29 januari 2013 Hoppas FL Studio kommer till Android snaaart. *funderar* på att göra våfflor till kvällsis..
SadamJR Postat 29 januari 2013 Postat 29 januari 2013 Hoppas FL Studio kommer till Android snaaart. *funderar* på att göra våfflor till kvällsis.. Det där hänger ju inte ihop alls.
Pico Postat 29 januari 2013 Postat 29 januari 2013 [string]$a = "Eeeeeh, jag funderar på att göra en sak. Får se om det blir av." [string]$b = " " ... xD
Recommended Posts