Micke H Postat 2 juli 2013 Postat 2 juli 2013 VA GÖ NI?? 😮 System.Web.HttpCompileException (0x80004005): c:\WORK\MULTIPEL SKLEROS RESPONSIVE\Controls\PageTypes\WithQuote.ascx.cs(34): error CS0103: The name 'ltBody2' does not exist in the current context at System.Web.Compilation.BuildManager.CompileWebFile(VirtualPath virtualPath) at System.Web.Compilation.BuildManager.GetVPathBuildResultInternal(VirtualPath virtualPath, Boolean noBuild, Boolean allowCrossApp, Boolean allowBuildInPrecompile, Boolean throwIfNotFound, Boolean ensureIsUpToDate) at System.Web.Compilation.BuildManager.GetVPathBuildResultWithNoAssert(HttpContext context, VirtualPath virtualPath, Boolean noBuild, Boolean allowCrossApp, Boolean allowBuildInPrecompile, Boolean throwIfNotFound, Boolean ensureIsUpToDate) at System.Web.UI.TemplateControl.LoadControl(VirtualPath virtualPath) at System.Web.UI.TemplateControl.LoadControl(String virtualPath) at _Default.SelectTemplate(PageInfoC pi, Control& control) in c:\WORK\MULTIPEL SKLEROS RESPONSIVE\Default.aspx.cs:line 199 at _Default.LoadPageType() in c:\WORK\MULTIPEL SKLEROS RESPONSIVE\Default.aspx.cs:line 89
slejnard Postat 2 juli 2013 Postat 2 juli 2013 VA GÖ NI?? 😮 försöker få undan administration men ni stör mig hela tiden 😛 går troligast på semster efter idag....men inte från längsta 🥰
Memphis Postat 2 juli 2013 Postat 2 juli 2013 går troligast på semster efter idag....men inte från längsta 🥰 😄 xD
slejnard Postat 2 juli 2013 Postat 2 juli 2013 ^ | = en som står och tittar på Keops pyramid 😄 HEJ MEMPHIS!
Memphis Postat 2 juli 2013 Postat 2 juli 2013 ^ | = en som står och tittar på Keops pyramid 😄 HEJ MEMPHIS! HEJ SLÄJNÄRD
Fidden Postat 2 juli 2013 Postat 2 juli 2013 VA GÖ NI?? 😮 Sov 12 timmar inatt, hade hoppats på mer. Sprang en sväng, första rundan på 2 månader. segt. Hittade radioskugga på öppet arkiv. Kungligt! Börjar få huvudvärk av allt kaffe jag drack igår (eller snarare allt kaffe jag inte dricker idag)
Micke H Postat 2 juli 2013 Postat 2 juli 2013 Börjar få huvudvärk av allt kaffe jag drack igår (eller snarare allt kaffe jag inte dricker idag) Drick mer då, människa! 😮
Memphis Postat 2 juli 2013 Postat 2 juli 2013 Ball. 😄 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LnPzmM7HXrI
Neosus Postat 2 juli 2013 Postat 2 juli 2013 Nån som vet vars man kan gräva upp dessa gitarrer? Vill ha! 😱
slejnard Postat 2 juli 2013 Postat 2 juli 2013 Det blev till å beställa en Gibson USA melodymaker från 4 sound för ynka 2100kr inkl frakt! Kunde inte motstå. Förlåt. : blush:
Recommended Posts