Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Jag har länge velat tatuera mig men inte kommit på något bra motiv och när jag ramlade på den här bilden så blev det glasklart faktiskt. 😄

Fast på högra skuldran och något mindre. Så jävla snygg verkligen!

tumblr_mj9dkuVJfI1rn7iy2o1_500.jpg

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har länge velat tatuera mig men inte kommit på något bra motiv och när jag ramlade på den här bilden så blev det glasklart faktiskt. 😄

Fast på högra skuldran och något mindre. Så jävla snygg verkligen!

tumblr_mj9dkuVJfI1rn7iy2o1_500.jpg

😄

Sen polaren skaffade sin första blev jag fett sugen på min andra. Det här är polarens.

1014083_10151705323880763_1300947229_n.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Tatueringar är på väg ut. Snart är det bara förbrytare och sjömän igen, och sjömännen kanske skiter i det oxå.

Snack, det e mer poppis än nånsin.

Men vet bryr sig om det egentligen, man skaffar ju en för att man vill ha det, inte för att följa ett mode, vilket vore väldigt dumt med tanke på att tatueringar är permanenta.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Snack, det e mer poppis än nånsin.

Men vet bryr sig om det egentligen, man skaffar ju en för att man vill ha det, inte för att följa ett mode, vilket vore väldigt dumt med tanke på att tatueringar är permanenta.

Håller med. Jag vet att Sadam spyr inombords varje gång någon här tar upp tatueringar men jag tycker dom kan vara både väldigt snygga och uttrycksfulla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med. Jag vet att Sadam spyr inombords varje gång någon här tar upp tatueringar men jag tycker dom kan vara både väldigt snygga och uttrycksfulla.

Jag och du Micke, mot världen. 🥰
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...