Memphis Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 (redigerat) Jag har länge velat tatuera mig men inte kommit på något bra motiv och när jag ramlade på den här bilden så blev det glasklart faktiskt. 😄 Fast på högra skuldran och något mindre. Så jävla snygg verkligen! Redigerat 1 juli 2013 av Memphis
SadamJR Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 Tatueringar är på väg ut. Snart är det bara förbrytare och sjömän igen, och sjömännen kanske skiter i det oxå.
Micke H Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 Jag har länge velat tatuera mig men inte kommit på något bra motiv och när jag ramlade på den här bilden så blev det glasklart faktiskt. 😄 Fast på högra skuldran och något mindre. Så jävla snygg verkligen! 😄 Sen polaren skaffade sin första blev jag fett sugen på min andra. Det här är polarens.
Memphis Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 (redigerat) Tatueringar är på väg ut. Snart är det bara förbrytare och sjömän igen, och sjömännen kanske skiter i det oxå. Snack, det e mer poppis än nånsin. Men vet bryr sig om det egentligen, man skaffar ju en för att man vill ha det, inte för att följa ett mode, vilket vore väldigt dumt med tanke på att tatueringar är permanenta. Redigerat 1 juli 2013 av Memphis
Memphis Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 😄 Sen polaren skaffade sin första blev jag fett sugen på min andra. Det här är polarens. Nice, och du tänkte lägga till en "Din" i texten antar jag? xD
SadamJR Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 Snack, det e mer poppis än nånsin. Allting är alltid som mest poppis innan det dör ut. Men du är ju ingenjör. Du kan jobba i maskin och segla på värmen.
Memphis Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 Vi har redan dragit det skämtet sååå många gånger. 😆 Misstänkte det, kunde ändå inte hålla mig. 😛
Micke H Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 Snack, det e mer poppis än nånsin. Men vet bryr sig om det egentligen, man skaffar ju en för att man vill ha det, inte för att följa ett mode, vilket vore väldigt dumt med tanke på att tatueringar är permanenta. Håller med. Jag vet att Sadam spyr inombords varje gång någon här tar upp tatueringar men jag tycker dom kan vara både väldigt snygga och uttrycksfulla.
Memphis Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 Håller med. Jag vet att Sadam spyr inombords varje gång någon här tar upp tatueringar men jag tycker dom kan vara både väldigt snygga och uttrycksfulla. Jag och du Micke, mot världen. 🥰
Micke H Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 Jag och du Micke, mot världen. 🥰 Mot Sadam iallafall. 🥰 xD
Neosus Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 Ironman, JJrockford och Valle har fastnat i varandra fullständigt. 😆 Spelar ingen roll vad ni andra skriver... Nåja! Lite kul är det ändå! ☺️
slejnard Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 Varit å kollat Kingen på forum. Redigt gott rockabillysväng! 🙂
Linus Postat 1 juli 2013 Trådstartare Postat 1 juli 2013 Varit å kollat Kingen på forum. Det gjorde jag också, men han hade inga inlägg.
slejnard Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 Det gjorde jag också, men han hade inga inlägg. Haha 😄 inte den Kingen å inte detta forum. 😆 Utan Kingen från Sveg, varit med i boppers bl.a.. Forum- Älvsbyns folkets hus 😉
D Vibe Postat 2 juli 2013 Postat 2 juli 2013 Rena grekiskan för mig i senaste prültråden med uad, slo, ssd och flygplan och allt vad det hette.
Recommended Posts