Memphis Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 VIlken slags kod menar du? Personlig kod till mobilbanken låter som nåt de hittat på för att slippa få samtal. Typ "för att ringa oss behöver du ett ögonmått och en synvinkel nära till hands". haha jamen lite så! När inte ens en ingenjör fattar så e det ju rätt joxigt! xD
Neosus Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 Personlig kod till mobilbanken Swedbanks hemsida logga in där på ditt konto och gå till Tillval. Klicka på Mobilbank. Där kan du ändra kod. Står inget om nuffror och bokstäver där! 😕
Memphis Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 Swedbanks hemsida logga in där på ditt konto och gå till Tillval. Klicka på Mobilbank. Där kan du ändra kod. Står inget om nuffror och bokstäver där! 😕 Det står först när man valt en kod som bara innehåller siffror, då kommer varningsmeddelandet.
D Vibe Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 Kaffesidan minsann. Inte illa. Http://laurasmusings.wordpress.com/2010/05/26/midweek-musings-how-i-avoid-turning-into-a-goat/
Neosus Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 (redigerat) Jaha okej! Men jag kollar på min fån och där kan jag knappra in både siffror och bokstäver! Va ha du för jox med din fån? 😳 Redigerat 1 juli 2013 av Neosus
SadamJR Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 Vill du också ha ett gosedjur? 😮 Eller oxå vill han oxå bli tillsagd vad han ska göra.
Fidden Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 det känns som ett misstag att välja sigur ros som musik att hålla mig vaken till kvällen...
Naymari Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 låter som nåt de hittat på för att slippa få samtal. Typ "för att ringa oss behöver du ett ögonmått och en synvinkel nära till hands". 😆 :lol: 😆
Fidden Postat 1 juli 2013 Postat 1 juli 2013 På samma tema har jag sett "filmer" där folk "ligger" med varandra men de står upp eller sitter på nåt konstigt sätt. Vad är grejen med det liksom? Det heter ju "ligga".
Recommended Posts