Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Jag spenderade ju midsommar uppe i Arvika med tjejen. Precis innan jag skulle åka hem, när vi var i Karlstad vid busshållplatsen, så går vi lite i affärer (det som är öppet iallafall) och smet in på en Pressbyrån för att jag skulle köpa nån tidning att läsa på bussen hem.

På en hylla ser jag ett gäng gosedjur. Helt spontant beordrar jag Michelle att gå ut ur affären. Förvirrat gör hon som jag sa. Sen så köpte jag en guldig häst som jag glatt gav henne. Tänkte inte på det som något särskilt, bara som något roligt.

Hon blev iallafall superglad över den. Eller jag misstänker att det är själva gesten som hon blev jäkligt glad över. Och då känner jag mig rätt nöjd över mig själv. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Har som bekant slutat med kaffe. Jag har inte druckit en enda kopp på flera månader nu.

Idag till exempel drack jag 4.

😆

Jag spenderade ju midsommar uppe i Arvika med tjejen. Precis innan jag skulle åka hem, när vi var i Karlstad vid busshållplatsen, så går vi lite i affärer (det som är öppet iallafall) och smet in på en Pressbyrån för att jag skulle köpa nån tidning att läsa på bussen hem.

På en hylla ser jag ett gäng gosedjur. Helt spontant beordrar jag Michelle att gå ut ur affären. Förvirrat gör hon som jag sa. Sen så köpte jag en guldig häst som jag glatt gav henne. Tänkte inte på det som något särskilt, bara som något roligt.

Hon blev iallafall superglad över den. Eller jag misstänker att det är själva gesten som hon blev jäkligt glad över. Och då känner jag mig rätt nöjd över mig själv. ☺️

😄 Dukti krapp 🥰

Du e en liten romantiker ändå!

Link to comment
Dela på andra sajter

😄 Dukti krapp 🥰

Du e en liten romantiker ändå!

Faktum är att jag tror det. Jag är bra på dom där små gesterna. Och då menar jag inte spontana blommor, utan typ bjuda på lunch, köpa en rolig drink när vi är ute, ha med mig en random present när jag hälsar på, etc. ☺️

Man får så jävla bra sex som tack. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Faktum är att jag tror det. Jag är bra på dom där små gesterna. Och då menar jag inte spontana blommor, utan typ bjuda på lunch, köpa en rolig drink när vi är ute, ha med mig en random present när jag hälsar på, etc. ☺️

Man får så jävla bra sex som tack. 🥰

😄 Just keep it up! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Okej, behöver hjälp. Jag vill ringa min banks personliga kundtjänst (swedbank) men då behöver jag en personlig kod, och den behöver aktiveras. Och så på hemsidan kan man fixa en ny kod men den ska innehålla två bokstäver, men det går ju bara att skriva in siffror i mobilbanken när man ringer dit och ska avsluta me fyrkant. 😳 Hur ska jag kunna skriva in en sån kod på mobilen? Är jag dum på riktigt?

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...