CHAE Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 Light-trollade lite nyss... Ska aaaaaaaaaaaaldri hända igen 😑
Neosus Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 Får bli en hallongte på det 😑 Va GOTT!! Vi fick en drös öring å röding. Gott är det! Va GOTT!!
slejnard Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 Gollum gillar åxå fisk! Helst rå! 😮 Har faktiskt aldrig druckit hallonte. Säkert gott!
Zakyath Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 slarvigt inspelad på mobilen... helt såld på ljudet denna guran har ☺️ Your browser does not support the HTML5 audio tag
Linus Postat 28 januari 2013 Trådstartare Postat 28 januari 2013 Jag tror det går bättre om du försöker använda programmering istället för övertalning när ni uppgraderar forummjukvaran... 😑 MVH Smartass 😏😱😉
CHAE Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 Jodå, men det händer en del tester och fixar bakom kulisserna och forummjukvaran är inte alltid med. IPB: Va, ska du ha tillgång till plusmedlemskapet? Moderator: Ja? IPB: Men... men... men du ska inte vara moderator då? Moderator: Ehm, jo. IPB: Vilken användarkategori är du? Moderator: Jag har flera. Medlem, plusmedlem, moderator... IPB: ...flera? 😮 Moderator: Mmm, du vet. Precis som det står medlem på mig nu. IPB: Ja, du är medlem. Moderator: Men du sa precis att jag var moderator, eller hur? IPB: OMG! Hur kan du vara medlem om du är moderator? Moderator: Jag borde vara både och. IPB: Så nu är du inte moderator? Moderator: Jo. Och plusmedlem. IPB: Plusmedlem. Inte medlem i forumet. 😕 Keep calm and chat away! 🙂 Jag begrep (inte helt överraskande) inte ett skvatt av det där 🙂 Jag tror det går bättre om du försöker använda programmering istället för övertalning när ni uppgraderar forummjukvaran... 😑 MVH Smartass ...eller bjuda på middag först? 😕
Naymari Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 FaGOTT!! Fun fact: första svaret efter min entry här i längsta var Pazo som postade en fagott 😑
CHAE Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 Fun fact: första svaret efter min entry här i längsta var Pazo som postade en fagott 😑 😮🥰 Nu säger jag gonatt! Gonatt! 🙂 G'natt Grahn 🙂 Jag rapar fan värre av akffe än cola. 😳 På äkta längstaian-manér 🙂 wtf...? 😳
CHAE Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 Gör en Grahn och går och lägger mig 😑 Go nuts, krapparna 😄
D Vibe Postat 29 januari 2013 Postat 29 januari 2013 Jag rapar fan värre av akffe än cola. 😳 Ojdå. Rapar du massa fula ord då eller? 😮
Pico Postat 29 januari 2013 Postat 29 januari 2013 Lite sopigt är det ändå att man varit vaken hela natten och ändå kommer bli lite försenad till jobbet. Alfons, Alfons... för i helvete Alfons!
Recommended Posts