Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Jadu Sadam, nu får du passa dig! 😆😄

Ibland är det helsnurrigt i detta forum ärligt talat! 🤪

Jag tror jag klarar mej bara inte h77 själv dyker upp och konfronterar mej. Risken är överhängande att jag skulle, antingen skratta ihjäl mej, eller kvävas av mina egna uppkastningar. Undrar om jag kan skriva det i tråden det gäller utan att få en varning?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom hem kl fyra inatt. Ont i kroppen, solbränd, sår på händerna, lerig och onykter. Fet festival alltså. xD

Hade jäkligt kul, bra band och artister! Greenday, Hoffmaestro, Inflames, Paramore, Albin Myers. Såg även Takida och Stone Sour men dom är förjävla tråkiga xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jävlar vad recensenerna gnäller om att dom inte hinner fram till bråvalla i tid pga bilköerna. Visste dom inte om att det var strejk? Åker dom ensamma i bilarna? Har svårt att tro det. Det är väl bara att hoppa ut och knalla. Patetiska gnällspikar.

Det var inte strejken som skapade köerna, utan deras värdelösa struktur på hur de lejde in bilarna på parkeringarna, så allt gick otroligt långsamt. Var en del som gick men kön sträckte sig 5-6km om inte mer, så var en bra bit. Vi satt i över två timmar.

Va kul! 😄

Jopp! 😄 Läget här då?

Läser ikapp.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Rasmstein spelade ju också och jag förstår verkligen inte hur de kan vara så omtyckta av så många. 😳

Sångaren sjunger knappt, bara mumlar sina tyska fraser, låtarna har i princip inga melodier, det låter seriöst likadant hela tiden. Förstår inte grejen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var inte strejken som skapade köerna, utan deras värdelösa struktur på hur de lejde in bilarna på parkeringarna, så allt gick otroligt långsamt. Var en del som gick men kön sträckte sig 5-6km om inte mer, så var en bra bit. Vi satt i över två timmar.

Men ni kunde väl korka upp, och hade väl förmodligen gjort det flera timmar eller dagar i förväg. Ni var säkert alldeles för fulla för att kunna gå öht så er gick det nog ingen nöd på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men ni kunde väl korka upp, och hade väl förmodligen gjort det flera timmar eller dagar i förväg. Ni var säkert alldeles för fulla för att kunna gå öht så er gick det nog ingen nöd på.

😛

Jo, vi korkade upp i bilen. Sen drack man i tre dagar. xD

Hittade en bra sammanfattning om festivalen:

http://qstream-down....4nt/8654038.mp4

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...