Neosus Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 Min granne har då lugnat ner sig verkar det som! DE e gott!
Neosus Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 Jadu Sadam, nu får du passa dig! 😆😄 Ibland är det helsnurrigt i detta forum ärligt talat! 🤪
SadamJR Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 Jadu Sadam, nu får du passa dig! 😆😄 Ibland är det helsnurrigt i detta forum ärligt talat! 🤪 Jag tror jag klarar mej bara inte h77 själv dyker upp och konfronterar mej. Risken är överhängande att jag skulle, antingen skratta ihjäl mej, eller kvävas av mina egna uppkastningar. Undrar om jag kan skriva det i tråden det gäller utan att få en varning?
Neosus Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 (redigerat) Jag la min golveffektpedal på bordet! GHUHU HUR BUSIG KAN MAN VA!!!!!! 😆☺️🥰 Nämenvahettere.... 😑 Redigerat 30 juni 2013 av Neosus
Pico Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 Jag la min golveffektpedal på bordet! GHUHU HUR BUSIG KAN MAN VA!!!!!! 😆☺️🥰 Nämenvahettere.... 😑 Rackarns... om du monterat den i racket. 😳😛
slejnard Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 Grahnen är en sak. Grannar en annan. Har du oxå haft problem med dom? Har du lärt dom veta hut? Har haft lugna grannar! Å har dom inte vart lugna så har dom fått däng! 😮
Memphis Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 (redigerat) Kom hem kl fyra inatt. Ont i kroppen, solbränd, sår på händerna, lerig och onykter. Fet festival alltså. xD Hade jäkligt kul, bra band och artister! Greenday, Hoffmaestro, Inflames, Paramore, Albin Myers. Såg även Takida och Stone Sour men dom är förjävla tråkiga xD Redigerat 30 juni 2013 av Memphis
Memphis Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 (redigerat) Jävlar vad recensenerna gnäller om att dom inte hinner fram till bråvalla i tid pga bilköerna. Visste dom inte om att det var strejk? Åker dom ensamma i bilarna? Har svårt att tro det. Det är väl bara att hoppa ut och knalla. Patetiska gnällspikar. Det var inte strejken som skapade köerna, utan deras värdelösa struktur på hur de lejde in bilarna på parkeringarna, så allt gick otroligt långsamt. Var en del som gick men kön sträckte sig 5-6km om inte mer, så var en bra bit. Vi satt i över två timmar. Va kul! 😄 Jopp! 😄 Läget här då? Läser ikapp. Redigerat 30 juni 2013 av Memphis
Memphis Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 Fick sån plötslig lust att skriva några smilfinkar. 😑😮🥰😆☺️ TACK!!! 😄 😆
Memphis Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 Rasmstein spelade ju också och jag förstår verkligen inte hur de kan vara så omtyckta av så många. 😳 Sångaren sjunger knappt, bara mumlar sina tyska fraser, låtarna har i princip inga melodier, det låter seriöst likadant hela tiden. Förstår inte grejen.
slejnard Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 😄 Rasmstein spelade ju också och jag förstår verkligen inte hur de kan vara så omtyckta av så många. 😳 Sångaren sjunger knappt, bara mumlar sina tyska fraser, låtarna har i princip inga melodier, det låter seriöst likadant hela tiden. Förstår inte grejen. Äh dom E inte så bra.
SadamJR Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 Det var inte strejken som skapade köerna, utan deras värdelösa struktur på hur de lejde in bilarna på parkeringarna, så allt gick otroligt långsamt. Var en del som gick men kön sträckte sig 5-6km om inte mer, så var en bra bit. Vi satt i över två timmar. Men ni kunde väl korka upp, och hade väl förmodligen gjort det flera timmar eller dagar i förväg. Ni var säkert alldeles för fulla för att kunna gå öht så er gick det nog ingen nöd på.
Memphis Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 (redigerat) Men ni kunde väl korka upp, och hade väl förmodligen gjort det flera timmar eller dagar i förväg. Ni var säkert alldeles för fulla för att kunna gå öht så er gick det nog ingen nöd på. 😛 Jo, vi korkade upp i bilen. Sen drack man i tre dagar. xD Hittade en bra sammanfattning om festivalen: http://qstream-down....4nt/8654038.mp4 Redigerat 30 juni 2013 av Memphis
Memphis Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 Vi stannade några dagar extra i Vejbystrand 😱🥰 Läste först hastigt Vitryssland xD
SadamJR Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 😳 Det kallades turkiet en gång i världen, och dom som bodde där turkar. Skrev jag inte det?
Memphis Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 Trodde du menade att du skrev det nyss i förra inlägget. 😛 Jag kan ha missat det när jag skumläste ikapp.
Naymari Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 Var och köpte ny TV till farmor. Hennes första reaktion var: "Den har ju inte fått mat på länge, se så mager den är!" 😆
Recommended Posts