Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

nån som gick i samma gymnasium som jag, tuppen kallas han. det är en cover på uncover

stötte för övrigt på micke på tåget!

HÄLSA DU?

Annons
Postat

Kollade antagning.se....

Till programmet i Växjö kunde man ha ett meritvärde på 800 som Max. Mitt meritvärde låg på 799. 😄

Då är det väl klart. Har du fått tag på nånstans att bo?

Postat

Då är det väl klart. Har du fått tag på nånstans att bo?

Nopes. Jag får inte lov att anmäla mig till lägenheter förrän jag får ett officiellt erkännande från universitet. Men eftersom jag stått i bostadskö sedan april har jag köpoäng vilket förhoppningsvis hjälper mig på traven. Om inget annat blir det att crasha på folks soffor och parkbänkar de första månaderna.

Postat

Nopes. Jag får inte lov att anmäla mig till lägenheter förrän jag får ett officiellt erkännande från universitet. Men eftersom jag stått i bostadskö sedan april har jag köpoäng vilket förhoppningsvis hjälper mig på traven. Om inget annat blir det att crasha på folks soffor och parkbänkar de första månaderna.

Man får hoppas att det ordar sej. Det där sista har jag gjort och det är svårt att plugga under såna förhållanden.

Postat

jaja vi satt och hade en trevlig konversation 😆

Kände han igen dig? Eller kände du igen honom?

Presenterade du dig som Zak eller Ludvig? 😛

Postat

Man får hoppas att det ordar sej. Det där sista har jag gjort och det är svårt att plugga under såna förhållanden.

Ja föfaan. Det ordnar sig. Kollar nog lägenheter inne i stan också. Baraföratt. 🙂

Postat

Kände han igen dig? Eller kände du igen honom?

Presenterade du dig som Zak eller Ludvig? 😛

zakyath såklart! han såg väldigt frågande på mig...

Drog han några din mamma-skämt?

tyvärr 🙁

Postat

Det är en liten värld. Undrar om jag skulle känna igen nån av er om jag träffade er? Borde vi inte ha nåt hemligt igenkänningstecken eller nåt?

Postat

Vi kunde satsa på t-shirts som det står längsta på. Ska vi ha dom hela tiden måste man väl ha minst ett tiotal. Då borde vi kunna få ett bra pris. Klädkontot kunde rentav gå ner.

Postat

En kaffe på det? 😑

Japp 😄 Hit me with dat akffe!

Zak å Micke 😮

...sitting in a tree 🥰

Vi kunde satsa på t-shirts som det står längsta på. [...]

🥰😮😄😎

Postat

Den här låten las upp i en annan tråd. En märklig blandning av musikstilar och en bra text. Är det någon som känner till bandet?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.