Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tacos föfaan! 😠

DU kan va Tacos! 😠😑

Va gott!

Idag är det världens mest överskattade band på nineties. Oasis.

Uschaligen! 😑

Postat

Idag är det världens mest överskattade band på nineties. Oasis.

Nåja. De har bra låtar. 😑

DU kan va Tacos! 😠😑

Va gott!

Riktigt gott jåh! 😮 ☺️

Postat

Nåja. De har bra låtar. 😑

Det var när deras plattor beskrevs som nyskapande mästerverk jag tappade all lust att lyssna på musik för 10 år framåt. Taskiga beatleskopior.

Postat

Ikväll kl 21 går jägarna. Inspelad i Älvsbyn med många man känner i biroller! 😮 å puben raimos bar ligger numera i Storforsen där jag brukar spela!

Jagar du själv?

Postat

Ikväll kl 21 går jägarna. Inspelad i Älvsbyn med många man känner i biroller! 😮 å puben raimos bar ligger numera i Storforsen där jag brukar spela!

Den har jag sett! 😮 rätt bra 😄
Postat

Nu har jag suttit å spelat in med en vän hela dagen. Tänkte försöka fixa mixen imorgon, då får ni gärna ge kritik!

Jag kan ge kritik nu. Det suger.

Postat

Akustisk gitarr och sång bara. Det är med smörsångaren. Det vi vill ha kritik på är just mixen, låten tror jag inte du gillar 😛

Postat

Akustisk gitarr och sång bara. Det är med smörsångaren. Det vi vill ha kritik på är just mixen, låten tror jag inte du gillar 😛

Har glömt, vem är smörsångaren? Har du skrivit låten?

Postat

Har glömt, vem är smörsångaren? Har du skrivit låten?

nån som gick i samma gymnasium som jag, tuppen kallas han. det är en cover på uncover

stötte för övrigt på micke på tåget!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.