CHAE Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 Känner ni alltså folk i "turkiet" eller har ni hyrt en stuga eller nåt? (Skönt att du plockade "turkiet"-prylen 😆 ) Nä sambons föräldrar har sommarstuga där 😑 Fan på tiden CHAE 😠 DU kan va tid 😠🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 (Skönt att du plockade "turkiet"-prylen 😆 ) Nä sambons föräldrar har sommarstuga där 😑 Kallas det fortfarande turkiet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 (redigerat) Kallas det fortfarande turkiet? Nä inte direkt. Jag kallade det Turkiet hela tiden though 🙂 (dock kallade jag inte tjejens föräldrar för "turkar" 😱 ) Nåja, fint varte. Jävligt skönt att komma bort ifrån stan ett slag. Redigerat 27 juni 2013 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 http://youtu.be/rWfy71RgIBU min kusin släppte en ny låt för ett tag sen. själv tycker jag allt att den är lite konstig. Lite enformig kanske.. Det här klippet gillade jag! Riktigt fet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 DU kan va tid 😠🥰 Din mamm....... 😕 Cha CHaE! Whatts frikking appp? 😄🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 Vad är den här dogge för en jävla tönt egentligen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 Nu lyssnade jag inte på låten då jag är på paddan. Men vilken sjukt B video 😆 Rätt krasslig på o dansa också. Får lyssna på låten sen. Måste säga att jag håller med. Men det är inte hennes fel, det är hennes smöriga producent som ger sken av att han har koll på allt. Hon är 16 bast och vet ingenting och litar fullt ut på hans omdöme. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 (redigerat) Vilken kontakt har ni? Vi är väldigt tighta i min släkt allihop. Stor släkt har vi också. Har nog runt 20 kusiner Redigerat 27 juni 2013 av Zakyath Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 Lite enformig kanske.. Det här klippet gillade jag! Riktigt fet! Du ska höra henne med bara sång och en akustisk gitarr, det är där hon skiner 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 Måste säga att jag håller med. Men det är inte hennes fel, det är hennes smöriga producent som ger sken av att han har koll på allt. Hon är 16 bast och vet ingenting och litar fullt ut på hans omdöme. Du får ta över! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 Måste säga att jag håller med. Men det är inte hennes fel, det är hennes smöriga producent som ger sken av att han har koll på allt. Hon är 16 bast och vet ingenting och litar fullt ut på hans omdöme. Låten är inte smörig. Den är torr och tråkig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 Vad har producenten gjort förut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 Låten är inte smörig. Den är torr och tråkig. syftade snarare till hans personlighet Vad har producenten gjort förut? hmm inte helt säker. han har sålt platinum tidigare iaf. vet att han skrivit en del till markoolio också Du får ta över! ja jag är väl knappast mer erfaren 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 De E du! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 Kan ju säga att banden å kören från andra länder var riktigt duktiga! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 En sjöng iaf nåt med calzone i texten 😄 Gott va 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 Fick sån plötslig lust att skriva några smilfinkar. 😑😮🥰😆☺️ TACK!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 ja jag är väl knappast mer erfaren 😆 Du har väldigt kloka åsikter om musik. Det är en extremt bra bit på vägen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 om jag ändå var lika bra på att utföra som att kritisera 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 He kommer! På nåt år till så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 Undrar om jag kanske är bättre på att rodda liveljud än inspelning. Riktigt schysst sound i afton. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 ja det tar tid. jag har ändrat min tid jag tror jag kommer att kunna sjunga till om kanske 3-4 år framåt. Undrar om jag kanske är bättre på att rodda liveljud än inspelning. Riktigt schysst sound i afton. Kul med schysst sound! Man är ju inte lika "petig" när det kommer till liveljud så det kanske har med saken att göra (att du skulle vara bättre på liveljud än inspelning alltså) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 Fick sån plötslig lust att skriva några smilfinkar. 😑😮🥰😆☺️ TACK!!! 😄 Det var det vettigaste du har skrivit på flera år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 Kul med schysst sound! Man är ju inte lika "petig" när det kommer till liveljud så det kanske har med saken att göra (att du skulle vara bättre på liveljud än inspelning alltså) Ligger nåt i det. Nästan inga effekter att leka med. Nog pussel att få bra nivåer på trumset o övriga instrument. Kören på 8 tjejer var knepigast. Hade ett stereopar cm3 och tre sm58or. De fick stå i en typ halvmåne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 Det var det vettigaste du har skrivit på flera år. Vi snackar GOTTA här! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juni 2013 Dela Postat 27 juni 2013 ja det tar tid. jag har ändrat min tid jag tror jag kommer att kunna sjunga till om kanske 3-4 år framåt. Det gäller att nöta på o inte ge sig. Tog några år för mig åxå att bli bättre på att sjunga. Nu finns det tom ganska många här i krokarna som uppskattar en. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts