Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Sett dom här båda på Facebook:

931200_536999723013835_1602877363_n.jpg

10176_305762226227092_381662531_n.jpg

Inte föra att vara sån, men fantastiskt hur båda två lyckas vara felstavade på olika vis.

Postat (redigerat)

Hej längsta! 😄

Vi stannade några dagar extra i Vejbystrand 😱🥰 Jag har kört i fem timmar. Nu: akffe och vila. Läser ikapp mer noggrant sedan. Hann dock se att sadam har ugglat längstah 😮 :o 😮🥰😮

Puzz å kjamizar

Så. Jävla. Bra. Pagetopper.

🙂

Redigerat av CHAE
Postat

Hej längsta! 😄

Vi stannade några dagar extra i Vejbystrand

Känner ni alltså folk i "turkiet" eller har ni hyrt en stuga eller nåt?

Postat

min kusin släppte en ny låt för ett tag sen. själv tycker jag allt att den är lite konstig.

En riktig skitlåt tycker jag. Hon har inte direkt rytmen i blodet va? Har hon haft några framgångar?

Postat

nä inte än så länge. tror det är hennes producent som är hjärnan bakom den låten. hon har gjort mycket bättre låtar enligt min åsikt, men någon av dem har man inte sett nåt av än.

Postat

Jävlar vad recensenerna gnäller om att dom inte hinner fram till bråvalla i tid pga bilköerna. Visste dom inte om att det var strejk? Åker dom ensamma i bilarna? Har svårt att tro det. Det är väl bara att hoppa ut och knalla. Patetiska gnällspikar.

Postat (redigerat)

http://youtu.be/rWfy71RgIBU

min kusin släppte en ny låt för ett tag sen. själv tycker jag allt att den är lite konstig.

Nu lyssnade jag inte på låten då jag är på paddan. Men vilken sjukt B video 😆

Rätt krasslig på o dansa också. Får lyssna på låten sen.

Redigerat av Naymari
Postat

nä inte än så länge. tror det är hennes producent som är hjärnan bakom den låten. hon har gjort mycket bättre låtar enligt min åsikt, men någon av dem har man inte sett nåt av än.

Vilken kontakt har ni?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.