Naymari Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Danska kaffekommitten. 😆 En sån skulle vi ha i längsta 😄 😑 Smörrebrö å kaffe e di beste jeg vejt. Smager daijeligt i munnen min. 😑 Jag kan inte danska för 5öre. 😑
Naymari Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 ..men för 10? 😕 Danske ti krone har hål i sej. Eller er de femmerne?
Neosus Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 (redigerat) http://youtu.be/yGb0Gclz_-A Redigerat 25 juni 2013 av Neosus
slejnard Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 En dansk skalle! ☺️ En dank Kalle 😳 En. En. ... En. 😑
slejnard Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 😄 Jag såg sadamjr lägga av en smilfink i tvlicensrråden Å nu ugglar han åxå 😮
SadamJR Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 😄 Jag såg sadamjr lägga av en smilfink i tvlicensrråden Å nu ugglar han åxå 😮 Jag känner, obsevera inte tänker eller tycker, att som läget är kan det va bra att tumma på principerna.
Zakyath Postat 26 juni 2013 Postat 26 juni 2013 nu har nog många av er redan hört denna. men den är ganska värd att ge en andra lyssning.
SadamJR Postat 26 juni 2013 Postat 26 juni 2013 Det har regnat hela natten och det ska regna hela dan. Tur att man har bunkrat upp.
SadamJR Postat 26 juni 2013 Postat 26 juni 2013 Hittade den här texten från en platta av ronny åström, LP:n "den ensamma människan" kom ut 1976 när proggdimman låg som tätast. Idag är åström avliden och närmast helt bortglömd. Varför Super Noa ? Stormen viner, åskan går. Hör hur regnet skvalar ! Sommar, vinter, höst o vår över berg och dalar. Noa går i regnet ut. ”Ska det aldrig ta nåt slut?” undrar Noa där han står. Stormen viner, åskan går - Noa spanar upp mot skyn, får då se en märklig syn: ut ur molnen går ett tåg- först går Gud som met´rolog, änglarna bär termometrar. väderkartor, barometrar. Noa stirrar som ett fån, hör en röst därovanifrån: - ”Regn och hagel förespås I vår väderleksprognos. nederbörd i form av snö, dimma, fukt o slask o tö. Ingen sol på länge än- vi har slut på högtrycken. Hit till Främre Orienten har jag, som du märker, sänt en syndaflod – vad skulle jag sä” ? Jo, ta o bygg av goferträ dej en ark med dessa mått: (o med vattentäta skott) trettio, femtio o trehundra alnar!” hördes rösten dundra. ”tjära den båd´in o utan o gå sen ombord på skutan. - Ta din käring med ombord ! O av alla djur på jord skaffar du sen, Lillefar, av varje art ett äkta par! Bara du har funnit nåd inför mig, så lyd mitt råd: Gå o skärp din såg o yxa o ta på dej snickarbyxa” - Stormen viner, blixten slår. Regnet vill ej sluta. Men allt medan tiden går växer Noas skuta. Uppå berget Ararat jobbar Noa som besatt. När han byggt i hundra dar har han halva jobbet kvar. - Noa lägger på en rem o får hjälp av Ham o Sem. Jafet samlar alla djur- två av varje art i bur. Tanterna på andra sidan kanten har tatt hand om provianten. Nu finns knappt en torrfläck kvar. Äntligen är arken klar! - Se! Då tittar solen ut! Lågtrycken har visst tatt slut. Torra ökenvindar susar, bort med Araks vattnet rusar. Från sin ark ser vår kapten snart ett hav av sand o sten. Tänk, att han av sjörapporten lurad blev på djurtransporten! - Solen skiner, molnen far sin väg med fåglalåten. På Ararat står Noa kvar o kämpar emot gråten. Sen går han ner o super till. Aldrig mer han jobba vill! Jäser vin o blir till sist världens förste alkolist.
SadamJR Postat 26 juni 2013 Postat 26 juni 2013 Så jävla bra. Världens bäste rocksångare? http://www.youtube.com/watch?v=SiSHhUOXPic
Naymari Postat 26 juni 2013 Postat 26 juni 2013 Jag måste börja jobba långsammare. Mängden dödtid jag får är absurd. Men jag får betalt för den iaf.
slejnard Postat 26 juni 2013 Postat 26 juni 2013 Gott de då. Svårt att lära sig konsten att göra ingenting 13:37!!! 13:51!!!
Neosus Postat 26 juni 2013 Postat 26 juni 2013 Tangentbordet på min HP laptop har slutat fungera! Mus och Touchpad fungerar. Va E de för fel? 😠🙁
SadamJR Postat 26 juni 2013 Postat 26 juni 2013 Jag måste börja jobba långsammare. Mängden dödtid jag får är absurd. Men jag får betalt för den iaf. Kan du inte hitta ett extrajobb som du kan göra under tiden?
Naymari Postat 26 juni 2013 Postat 26 juni 2013 Kan du inte hitta ett extrajobb som du kan göra under tiden? öppna en korvmoj på kontoret 😄
SadamJR Postat 26 juni 2013 Postat 26 juni 2013 öppna en korvmoj på kontoret 😄 Eller göra mackor att sälja, eller översätta hitlåtar och sälja till dansband. Du ser väl dessutom bra ut på ett oskyldigt sätt? Möjligheterna är ändlösa.
SadamJR Postat 26 juni 2013 Postat 26 juni 2013 Fasiken va gott de va me en öl! 🥰☺️😎 Med en kaffe-chaser?
Recommended Posts