Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Det där förstår jag inte riktigt. Det jag undrar är varför vi fortfarande kallar det för längsta?

Vi kallar det så fortfarande för att den första tråden hette så. Men när någon admin började dela upp det i flera trådar så byttes namn på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Den kommer tidigt i år. Abstinens? Frågan är om vi vill få in lite mer folk här?

Dags för tomteavatar? .. Inte utan att jag blev sugen 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar att korta människor inte vågar sig in om vi kallar den längsta?

Nej, jag tänker att om tråden döptes om till chattråden eller liknande och vi använde det i storforum så vore det kanske lättare att få hit mer folk. Särskilt om man lobbade lite när nykomlingar presenterade sej. Men det kanske räcker med dom som är här nu, även om det har glesat ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror jag ska fixa nåt i stylish eller vad det heter, så tråden heter "den allmänna tågtråden" eller nåt, för jag skriver mest här när jag åker tåg nu för tiden.

Du skriver inte mycket alls. När jag började här var det du och dingbats som postade mest, tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du skriver inte mycket alls. När jag började här var det du och dingbats som postade mest, tror jag.

Då var jag nog arbetslös eller studerande. Härliga tider, iallafall det ena. Men det var kul att plugga också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...