Micke H Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Det där förstår jag inte riktigt. Det jag undrar är varför vi fortfarande kallar det för längsta? Vi kallar det så fortfarande för att den första tråden hette så. Men när någon admin började dela upp det i flera trådar så byttes namn på det.
SadamJR Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Ok. Jag undrar om det inte är kontraproduktivt numera.
Fidden Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Ok. Jag undrar om det inte är kontraproduktivt numera. Som att kalla jul för jul även efter det blev en kristen högtid menar du? God jul förresten
Fidden Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Jag tänkte ju precis posta den där 😠 Ja ja. Du vann. Jävla flax.
SadamJR Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Som att kalla jul för jul även efter det blev en kristen högtid menar du? God jul förresten Den kommer tidigt i år. Abstinens? Frågan är om vi vill få in lite mer folk här?
Fidden Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Den kommer tidigt i år. Abstinens? Frågan är om vi vill få in lite mer folk här? Du menar att korta människor inte vågar sig in om vi kallar den längsta?
D Vibe Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Den kommer tidigt i år. Abstinens? Frågan är om vi vill få in lite mer folk här? Dags för tomteavatar? .. Inte utan att jag blev sugen 😄
Zakyath Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Jag tänkte ju precis posta den där 😠 Ja ja. Du vann. Jävla flax. 😆 😄 Yes, grym pagetopper. Blir glada sidan det här! snarare suddiga sidan. dags för en whisky kanske.
D Vibe Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Den här lappen sitter uppe på jobbet (jobbar i Varaområdet): http://www.varasaker.se/showthread.php?t=688 Låter som en historia tagen från Pippi Långstrump 😄
SadamJR Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Du menar att korta människor inte vågar sig in om vi kallar den längsta? Nej, jag tänker att om tråden döptes om till chattråden eller liknande och vi använde det i storforum så vore det kanske lättare att få hit mer folk. Särskilt om man lobbade lite när nykomlingar presenterade sej. Men det kanske räcker med dom som är här nu, även om det har glesat ut.
Fidden Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Tror jag ska fixa nåt i stylish eller vad det heter, så tråden heter "den allmänna tågtråden" eller nåt, för jag skriver mest här när jag åker tåg nu för tiden.
Fidden Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Den här lappen sitter uppe på jobbet (jobbar i Varaområdet): http://www.varasaker.se/showthread.php?t=688 Låter som en historia tagen från Pippi Långstrump 😄 Skummisar med väska är de värsta.
Memphis Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=tGQy3pTkH98 Hittade denna gamla klassiker igen. 😆 Ja alltså, hur tänkte dom där. 😛 Allsång på skansen är f.ö något jag seriöst mår dåligt av. xD Ungefär som jag tyckte om barnprogram som Emil i Lönneberga, Pippi, Saltkråkan när jag var liten.
SadamJR Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Tror jag ska fixa nåt i stylish eller vad det heter, så tråden heter "den allmänna tågtråden" eller nåt, för jag skriver mest här när jag åker tåg nu för tiden. Du skriver inte mycket alls. När jag började här var det du och dingbats som postade mest, tror jag.
Memphis Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Leap Motion är ju en jäkligt ball teknik som surrat ett tag under utveckling. Snarlik teknik som Kinect visserligen men större precision och mer användbart.
Fidden Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Du skriver inte mycket alls. När jag började här var det du och dingbats som postade mest, tror jag. Då var jag nog arbetslös eller studerande. Härliga tider, iallafall det ena. Men det var kul att plugga också.
Fidden Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Det är iallafall 3 saker man kan göra där som jag kunde komma på
Fidden Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Nästa Laxå. Detta börjar bli löjligt. Jag ser inget annat än träd.
Neosus Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Nästa Laxå. Detta börjar bli löjligt. Jag ser inget annat än träd. Är du i norrland?
Recommended Posts