Neosus Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 kuk-kallt. Jag har ingen känsel kvar i högerhanden. Det kommer bli jobbigt att gråtrunka ikväll. Stoppa in den i ugnen! Handen alltså! 😳
Micke H Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Jag gjorde kaffe istället. Men jag glömde ställa kannan i kaffekokaren så nu måste jag städa upp efter röran jag har åstadkommit istället. 😏 1
CHAE Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 (redigerat) [...] så nu måste jag städa upp efter röran jag har åstadkommit istället. 😏 Lite ungefär som när du gråtrunkar alltså? 😕😳😄 Redigerat 27 januari 2013 av CHAE
Micke H Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Lite ungefär som när du gråtrunkar alltså? 😕😳😄 Njae...ja, om din mamma är inblandad.
Micke H Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 På 19 dagar har det skrivits 1122 gånger i denna tråd. 😳 Och då är Längsta långt ifrån lika aktivt som det en gång var. xD Längsta. 🥰
CHAE Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 På 19 dagar har det skrivits 1122 gånger i denna tråd. 😳 Och då är Längsta långt ifrån lika aktivt som det en gång var. xD Längsta. 🥰 🙂
Naymari Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Pro-tip: se er för när ni reser er upp så ni inte drämmer axeln i ett monitor stativ med en 12kg monitor på. Det gör ont både i axeln och själen.
Neosus Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Hur låter det? Your browser does not support the HTML5 audio tag
Micke H Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 (redigerat) Idag har jag: - Dammsugit (väldigt basic, det ser ju ändå för jävligt ut med tanke på att jag har knappt något golv i mitt badrum!) - Diskat - Gått till affären - Slängt tidningar och kartonger - Övat på två låtar jag ska spela in imorgon - Pratat med divig sångerska Idag har jag inte: - Pratat med morsan - Kommit på ett bättre låtnamn än "Låtjävel" - Pratat med en tjejpolare om festen Nåja, rätt bra dag ändå. EDITH: Sär skrivet, fel-formaterat och flestavat. Redigerat 27 januari 2013 av Micke H
Neosus Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Du glömde gråtrunken men det gör inget. NU: sova 🙂
Micke H Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Fan, jag visste väl att det var något viktigt jag hade glömt...
Linus Postat 28 januari 2013 Trådstartare Postat 28 januari 2013 Är inte Linus mod länge? 🤪 Jodå, men det händer en del tester och fixar bakom kulisserna och forummjukvaran är inte alltid med. IPB: Va, ska du ha tillgång till plusmedlemskapet? Moderator: Ja? IPB: Men... men... men du ska inte vara moderator då? Moderator: Ehm, jo. IPB: Vilken användarkategori är du? Moderator: Jag har flera. Medlem, plusmedlem, moderator... IPB: ...flera? 😮 Moderator: Mmm, du vet. Precis som det står medlem på mig nu. IPB: Ja, du är medlem. Moderator: Men du sa precis att jag var moderator, eller hur? IPB: OMG! Hur kan du vara medlem om du är moderator? Moderator: Jag borde vara både och. IPB: Så nu är du inte moderator? Moderator: Jo. Och plusmedlem. IPB: Plusmedlem. Inte medlem i forumet. 😕 Keep calm and chat away! 🙂
Micke H Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 Jag tror det går bättre om du försöker använda programmering istället för övertalning när ni uppgraderar forummjukvaran... 😑 MVH Smartass
ONSatan Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 Hm, nu är det bevisat. De HAR bytt recept på Jolt-Colan...
Recommended Posts