Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Exakt! Men det som är mellan öronen brukar ställa till det för mig... 😳😄😛

Såatte!

NINJA

AHHMAAGAAADD, har du en ninja mellan öronen? 😳
Postat (redigerat)

Är nån av dom över 1.60?

Samtliga är dock över 160. Snackar år då om jag var otydlig... Redigerat av Pico
Postat

Känns som en del folk mixar med ögonen. Livsfarligt sånt därt när man sitter med en dator! De e ju öronen man mixar med!

🤪

Fast vissa verktyg är bra om man använder det rätt. 😳

Mixerstaven t.ex.

NU ska ja äta en glass! 😳

Jag. Enbart lyssnar jag. Det är därför det blir så bra kanske. Släng era datorer på soptippen grabbar!

Postat

Jag. Enbart lyssnar jag. Det är därför det blir så bra kanske. Släng era datorer på soptippen grabbar!

Var det inte du som ville ha nån sån där spektrumanalysator eller vad det heter för ett tag sen?

Postat

Var det inte du som ville ha nån sån där spektrumanalysator eller vad det heter för ett tag sen?

Jo, det måste jag erkänna. En riktigt gammal ful sån vore fint. Gärna en som ser ut som nåt från andra världskrigets radiogrejer.

Postat

Jo, det måste jag erkänna. En riktigt gammal ful sån vore fint. Gärna en som ser ut som nåt från andra världskrigets radiogrejer.

Ok. Fick för mej att det var mjukvara du var ute efter.

Postat

Läst ikapp lite. Pico har smakat både gnumutta och finsmutta. Tror det sistnämnda är en felskrivning av finsk mutta, svinmutta eller fiskmutta.

Glad midsommar, ses till jul.

Postat

Läst ikapp lite. Pico har smakat både gnumutta och finsmutta. Tror det sistnämnda är en felskrivning av finsk mutta, svinmutta eller fiskmutta.

Glad midsommar, ses till jul.

xD
Postat

Intressant. Har du nåt på den där andre snubben?

Njä. Han sitter bara i sin röda skåpbil och säljer blommor i ur o skur. Varje dag. Året om.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.