Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Window 8 gillar inte dig!

Men Windows XP och jag är in looove. xP

Postat

Var inne en sväng på apoteket. Lång kö och massor av folk runtomkring. En man går fram till killen bakom mej i kön som sitter i rullstol och säjer; tjena, hur är läget? Det knallar? Jag hajar till, men ingen annan tyx reagera. Är det mej det är fel på, eller alla andra?

Postat

Chrome OS är lite intressant, även om det idag inte går att köra några direkt tyngre program på det. Dessutom bygger det på att man alltid har internetuppkoppling.

Postat (redigerat)

Var inne en sväng på apoteket. Lång kö och massor av folk runtomkring. En man går fram till killen bakom mej i kön som sitter i rullstol och säjer; tjena, hur är läget? Det knallar? Jag hajar till, men ingen annan tyx reagera. Är det mej det är fel på, eller alla andra?

Kan tänka mig att flera kom på det i efterhand vad han sa.. Och han själv dessutom 🙂

Man kan fan inte ha kent på en syntpoplista.

😆.. Ett par av dem kallar iaf jag synthpop 😉

Men det finns fler bitar i min lista som kanske egentligen inte passar in i genren..

Redigerat av D Vibe
Postat

Jag gillar inte Windows 8.

Varför gör man ett os som gör sej bäst för pekskärmar även för dom som som sitter med vanliga datorer?

Postat

Kan tänka mig att flera kom på det i efterhand vad han sa.. Och han själv dessutom 🙂

Det hade bara fattats att han hade sagt; det knallar och går? Då hade jag brutit ihop.

Postat

Det hade bara fattats att han hade sagt; det knallar och går? Då hade jag brutit ihop.

Frågan är om det hade varit bättre med "det rullar på?" 🙂

Postat

Klassisk scen! 🙂

Och föregångaren och väldigt tydliga inspirationen till "MOLE MOLE MOLE"-scenen i senare Austin Powers-filmen. xD

Postat

Pet Shop Boys och Erasure, visst, men Depeche har inte gjort många rena synthpoplåtar.. första skivan var synthpop/disco, men resten.. njae.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.