Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Fick långkörning m lastbil hit. Bor på Shel Motell. Hem i morrn bitti. Första lastbilsjobbet, nu har jag foten inne. Körde en Volvo trailerdragara på 580 hkr. Grymt sa grisen.

Fick långkörning m lastbil hit. Bor på Shel Motell. Hem i morrn bitti. Första lastbilsjobbet, nu har jag foten inne. Körde en Volvo trailerdragara på 580 hkr. Grymt sa grisen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Fick långkörning m lastbil hit. Bor på Shel Motell. Hem i morrn bitti. Första lastbilsjobbet, nu har jag foten inne. Körde en Volvo trailerdragara på 580 hkr. Grymt sa grisen.

Fick långkörning m lastbil hit. Bor på Shel Motell. Hem i morrn bitti. Första lastbilsjobbet, nu har jag foten inne. Körde en Volvo trailerdragara på 580 hkr. Grymt sa grisen.

Grattis till jobbet. Hur fick du det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hare gött! 🙂

Är hare gött? 😲

Yup.

Den har ju typ två oscillatorer med sinusvågor eller nåt, som man bara kan ändra pitch och volym på 🙂

Edith: Ah, Googlade lite snabbt, den hade 3xSquare och 1xbrus .. mer än vad jag trodde.

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis till jobbet. Hur fick du det?

Letat o letat o sargat med folk. Svårt när man har noll erfarenhet. Men plötsligt fick jag en minut på mig att bestämma mig om jag pallade att köra till Töre. Det tar drygt nio timmar. Åkte fyra på morron, då jag är van att lägga mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju iofs bara en enda körning, ingen anställning. Men det kan ju bli mer. Gubben jag löste av var 62 o var född i lastbil, han hade kört ungf 750000 mil, han var nöjd med hur jag körde.

Det var ju iofs bara en enda körning, ingen anställning. Men det kan ju bli mer. Gubben jag löste av var 62 o var född i lastbil, han hade kört ungf 750000 mil, han var nöjd med hur jag körde.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju iofs bara en enda körning, ingen anställning. Men det kan ju bli mer. Gubben jag löste av var 62 o var född i lastbil, han hade kört ungf 750000 mil, han var nöjd med hur jag körde.

Det var ju iofs bara en enda körning, ingen anställning. Men det kan ju bli mer. Gubben jag löste av var 62 o var född i lastbil, han hade kört ungf 750000 mil, han var nöjd med hur jag körde.

" född i lastbil "

Låter som en riktig dålig portion av svensk raggarrock. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

fick hem mina vinyler idag 🥰

Sambons vuxna grabb har köpt en skitsnygg trattgrammofon som funkar perfekt o nu har han börjat samla på stenkakor. Huldas Karin med Taube bla. Han såelade denför mormor som är pigg o 84, jävlar va hon jäste på både grammofonen o låten, sambon filmade både vevtratten o mormor ska lägga ut det på tuben sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har fått en stor jävla karbunkel på näsan. Jag har aldrig haft mycket finnar, men dom hamnar alltid på snoken. Har dessutom en riktig zlatankran. Det kanske är bra i sammanhanget dock. Hade man ett litet tryne skulle ju finnen se jämförelsevis större ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...