Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Fick långkörning m lastbil hit. Bor på Shel Motell. Hem i morrn bitti. Första lastbilsjobbet, nu har jag foten inne. Körde en Volvo trailerdragara på 580 hkr. Grymt sa grisen.

Fick långkörning m lastbil hit. Bor på Shel Motell. Hem i morrn bitti. Första lastbilsjobbet, nu har jag foten inne. Körde en Volvo trailerdragara på 580 hkr. Grymt sa grisen.

Annons
Postat

Grattis till jobbet. Hur fick du det?

Postat (redigerat)

Hare gött! 🙂

Är hare gött? 😲

Yup.

Den har ju typ två oscillatorer med sinusvågor eller nåt, som man bara kan ändra pitch och volym på 🙂

Edith: Ah, Googlade lite snabbt, den hade 3xSquare och 1xbrus .. mer än vad jag trodde.

Redigerat av D Vibe
Postat

Grattis till jobbet. Hur fick du det?

Letat o letat o sargat med folk. Svårt när man har noll erfarenhet. Men plötsligt fick jag en minut på mig att bestämma mig om jag pallade att köra till Töre. Det tar drygt nio timmar. Åkte fyra på morron, då jag är van att lägga mig.

Postat

Det var ju iofs bara en enda körning, ingen anställning. Men det kan ju bli mer. Gubben jag löste av var 62 o var född i lastbil, han hade kört ungf 750000 mil, han var nöjd med hur jag körde.

Det var ju iofs bara en enda körning, ingen anställning. Men det kan ju bli mer. Gubben jag löste av var 62 o var född i lastbil, han hade kört ungf 750000 mil, han var nöjd med hur jag körde.

Postat

" född i lastbil "

Låter som en riktig dålig portion av svensk raggarrock. 😆

Postat

fick hem mina vinyler idag 🥰

Sambons vuxna grabb har köpt en skitsnygg trattgrammofon som funkar perfekt o nu har han börjat samla på stenkakor. Huldas Karin med Taube bla. Han såelade denför mormor som är pigg o 84, jävlar va hon jäste på både grammofonen o låten, sambon filmade både vevtratten o mormor ska lägga ut det på tuben sen.

Postat

Mjahapp, dags att dra te jobbet då kanske...

Eller jag har ju egentligen inte direkt brådis menneh... att bara hänga här var junte så där tokspännande heller.

Postat

Jag har fått en stor jävla karbunkel på näsan. Jag har aldrig haft mycket finnar, men dom hamnar alltid på snoken. Har dessutom en riktig zlatankran. Det kanske är bra i sammanhanget dock. Hade man ett litet tryne skulle ju finnen se jämförelsevis större ut.

Postat

" född i lastbil "

Låter som en riktig dålig portion av svensk raggarrock. 😆

😆

Postat

jag kan för övrigt informera eder att jag sitter här med en kopp full av den svarta sörja som ni kallar kaffe. 😱

Jag kallar det va gott! ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.