Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Är ni på väg? [...]

Nope... 🤪

Nu har jag cyklat en sväng. Det är första gången jag har motionerat på flera år.

Nä, jag blev så skitnödig halvvägs att det var en ren plåga.

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Hyfsat nytt mysdemo med inte fullt så ny hårdvara. Om det inte vore så besvärligt med TV-skärm och crap skulle jag grävt fram min Vic-20 bara för att knappa i en timme och sen tröttna och ångra att man dragit fram skiten... tur man tänkte efter före nu då... så är man bara pepp på att dra fram den besvärliga skiten men slipper ångra sig men då är man pepp istället och då blire liksom inget kuligt gjort med Vic-20:in men då slipper man i och för sig allt det där besvärliga men man betalar med att vara pepp och inte knappa en timme dårå...

</grahn>

Blev så galet mycket skitsnack att jag glömde videon...

http://www.youtube.com/watch?v=2SdGkkp1aq8

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart ska du?

Vi ska till Vejbystrand 🥰🙂

* * *

Nämen vahettere... Jag tror fan att vi är good to go här nu 😕😳

Ha en grüm midsommar och allt det där 🙂

Puzz å kjamizar

/familjefar-Chae

Link to comment
Dela på andra sajter

Hyfsat nytt mysdemo med inte fullt så ny hårdvara. Om det inte vore så besvärligt med TV-skärm och crap skulle jag grävt fram min Vic-20 bara för att knappa i en timme och sen tröttna och ångra att man dragit fram skiten... tur man tänkte efter före nu då... så är man bara pepp på att dra fram den besvärliga skiten men slipper ångra sig men då är man pepp istället och då blire liksom inget kuligt gjort med Vic-20:in men då slipper man i och för sig allt det där besvärliga men man betalar med att vara pepp och inte knappa en timme dårå...

</grahn>

Blev så galet mycket skitsnack att jag glömde videon...

http://www.youtube.com/watch?v=2SdGkkp1aq8

🥰

Fantastiskt vad de lyckades klämma ur ljudchipet förövrigt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...