Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Det är nog bara du som gör det numera. Vad har du gjort i dessa syndens metropoler?

Jag kanske inte läser jättenoggrant men skummar iaf. 😛

Firade lillebrorssans student i Fagersta, mellanlandade en natt i Karlstad hos en av de andra bröderna. På Orust var jag idag och förberedde en midsommarfest jag och ett par polare ska anordna i en stuga vid havet.

Ska ni göra något på midsommar?

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kanske inte läser jättenoggrant men skummar iaf. 😛

Firade lillebrorssans student i Fagersta, mellanlandade en natt i Karlstad hos en av de andra bröderna. På Orust var jag idag och förberedde en midsommarfest jag och ett par polare ska anordna i en stuga vid havet.

Ska ni göra något på midsommar?

Du far ju runt som ett förgiftat troll, eller vad det heter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bra betalt? Det är snart en film på femman, The Departed. Nån som vet om den är bra?

120/h. Mycket bra betalt i min mening.

Ska jobba i 7 veckor. Så jag får augusti ledigt innan universitet drar igång.

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bra betalt? Det är snart en film på femman, The Departed. Nån som vet om den är bra?

Njaa, sådär skulle jag vilja säga. Okej, men inte mycket mer. Sen kan vi har helt olika smak förstås. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Drog av en sträng på guran, hittade ett paket strängar men vet inte om det är till akustisk eller el-gura, och det står ju inte på plastpåsen de ligger i. 😳

Alla strängar e silvriga och akustiska brukar väl alltid vara bronsfärgade? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Drog av en sträng på guran, hittade ett paket strängar men vet inte om det är till akustisk eller el-gura, och det står ju inte på plastpåsen de ligger i. 😳

Alla strängar e silvriga och akustiska brukar väl alltid vara bronsfärgade? 😕

Står det märke/modell på påsen?

Ligger de i samma påse?

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]Ska ni göra något på midsommar?

Vi åker till Vejbystrand om tisdag och ska tillbringa midsommar i sambons föräldrars sommarstuga ihop med goda vänner ☺️😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi åker till Vejbystrand om tisdag och ska tillbringa midsommar i sambons föräldrars sommarstuga ihop med goda vänner ☺️😑

Låter ju helmys. 😄 Ta det lugnt me pilsnern! ☺️

Vem känner inte MickeHs mamma? 😮😳

Vet ej! 😮

Eller är det en kuggfråga? 😲😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...