Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jämför en vinyl platta med de på spotify.

Skillnaden är större än vad jag trott från början. Inte bara i mängden "skräpljud" 🙂

Postat

Jag är glad att slippa vinyl för det var hopplöst att undvika repor och liknande.

Det kan jag förstå! Det är fina grejer som man får vara försiktig med.

Det som är bra dock på modernare skivspelare är att tonarmen är automatisk. Så där behöver man inte oroa sig. 🙂

Postat

Det kan jag förstå! Det är fina grejer som man får vara försiktig med.

Det som är bra dock på modernare skivspelare är att tonarmen är automatisk. Så där behöver man inte oroa sig. 🙂

Vad roligt att tekniken går framåt. På min tid fanns det bara stenkakor, och pickup-nålarna fick man tälja till själv.

Postat

KaffekaffekaffelaffebaffesnafferaffegaffeKAFFFFFEEEE. 😑

Vad roligt att tekniken går framåt. På min tid fanns det bara stenkakor, och pickup-nålarna fick man tälja till själv.

Oh the irony 😄

Postat

Såg det nu också. Anmälde till Linus

Fixat.

Jag anmälde först. Så det så.

Icke. Du var trea. Hjorten var först, sedan evilrocker. 🙂
Postat

Nay har skissat upp en grund i övrigt går det segt.

Väntar på att få någon form av aktion från dig eller limpan. Er tur att skriva saker till den innan vi börjar prodda den.

Postat

Yes! Ska ta mig tid till detta. Är mkt spelningar nu som jag måste fokusera på dock.

Jah de är lungt, såg nu att vi har till mars på oss 🙂

Postat

Varit I Fagersta, Karlstad, Orust. 🤪 Läser ikapp!

Det är nog bara du som gör det numera. Vad har du gjort i dessa syndens metropoler?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.