Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Nu har jag varit och firat syrrans yngsta grabb som har tagit studenten. På en fråga av någon om han hade skaffat nåt jobb blev svaret; nä, morsan och farsan har ju jobb.

.. 90-talister ... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hur fan vare nu? Skruva till vänster om man vill släppa på gitarrhalsen (så den blir böjd) eller vare tvärtom?

På internet hittade jag detta: "medurs = rakare hals, moturs = mer böj."

Men stämmer det verkligen? 🤪

Left - loose, right - tight 😑

.. 90-talister ... 😄

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina antagningsprov till utbildningen i Växjö var godkända. Holy ashdjhgashfhljöklea! 😄🙂☺️😱

Now we play the waiting game 😑

[...]

Way to go, Nay 😄 Håller tummarna 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]

Imorgon till champangefrukosten ska jag anlända med bananer och kaffe, medan de andra rockar skumpa och jordgubbar.

Bara för att 😑

😆 That's our Nay, all right 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Imorgon vid den här tiden är jag arbetslös, fram till måndag. Då har jag jobb i 7 veckor.

Sen är jag arbetslös igen

Killen som är föräldraledig och jag vikarierar för har råkat göra sin tjej gravid igen... en håller ju tummarna att man får förlängt vikariat. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Killen som är föräldraledig och jag vikarierar för har råkat göra sin tjej gravid igen... en håller ju tummarna att man får förlängt vikariat. 😄

7-8 ungar till vore inte så dumt då! 😄

Nu gör jag kväll!

hade heda! ☺️😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Killen som är föräldraledig och jag vikarierar för har råkat göra sin tjej gravid igen... en håller ju tummarna att man får förlängt vikariat. 😄

😆 @"råkat"

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...