Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu har jag varit och firat syrrans yngsta grabb som har tagit studenten. På en fråga av någon om han hade skaffat nåt jobb blev svaret; nä, morsan och farsan har ju jobb.

.. 90-talister ... 😄

Annons
Postat

Hur fan vare nu? Skruva till vänster om man vill släppa på gitarrhalsen (så den blir böjd) eller vare tvärtom?

På internet hittade jag detta: "medurs = rakare hals, moturs = mer böj."

Men stämmer det verkligen? 🤪

Left - loose, right - tight 😑

.. 90-talister ... 😄

😄

Postat

.. 90-talister ... 😄

Det var ju ett skämt. Han har gått ut golfgymnasiet och hade tänkt gå vidare på nån golfutbildning i falsterbo, men sen har han spelat ett slag sämre per runda i år än i fjol och då kom han inte in.

Postat

Förstod att det var ett skämt 🙂

Gungar till Devo - Something for everybody nu.. Det var väl du Saddam som tipsade om den?

Postat

Mina antagningsprov till utbildningen i Växjö var godkända. Holy ashdjhgashfhljöklea! 😄🙂☺️😱

Now we play the waiting game 😑

.. 90-talister ... 😄

😏 😠

Postat

Mina antagningsprov till utbildningen i Växjö var godkända. Holy ashdjhgashfhljöklea! 😄🙂☺️😱

Now we play the waiting game 😑

[...]

Way to go, Nay 😄 Håller tummarna 🥰

Postat

Way to go, Nay 😄 Håller tummarna 🥰

jo fan.

Man ska ju inte ta ut segern i förskott. Men detta boostade måendet och självförtroendet en bit ☺️

Postat

Vad är det som krävs nu?

Vet faktiskt inte.

Imorgon till champangefrukosten ska jag anlända med bananer och kaffe, medan de andra rockar skumpa och jordgubbar.

Bara för att 😑

Postat

[...]

Imorgon till champangefrukosten ska jag anlända med bananer och kaffe, medan de andra rockar skumpa och jordgubbar.

Bara för att 😑

😆 That's our Nay, all right 🥰

Postat

Imorgon vid den här tiden är jag arbetslös, fram till måndag. Då har jag jobb i 7 veckor.

Sen är jag arbetslös igen

Killen som är föräldraledig och jag vikarierar för har råkat göra sin tjej gravid igen... en håller ju tummarna att man får förlängt vikariat. 😄
Postat

Killen som är föräldraledig och jag vikarierar för har råkat göra sin tjej gravid igen... en håller ju tummarna att man får förlängt vikariat. 😄

7-8 ungar till vore inte så dumt då! 😄

Nu gör jag kväll!

hade heda! ☺️😑

Postat

😛

Postat

😆 @"råkat"

Postat

😆 @"råkat"

Ptja, oplanerat säger han men man fick snabbt intrycket att det var planerat av henne... xD
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.