Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Nästa år har jag varit här tio år. Helt bisarrt.

Mest bisarrt är det dock att Studio Forum ändå är ett av de "nya" forumen jag reggat mig på. Inte att jag är på så många forum nufö'tia, men ändå. Jag gjorde en låt i samband med att jag reggade mig, till en festival här på forumet, och den känns också ganska ny. Vet inte vad det säger om mig. Att jag börjar bli medelålders (fast man räknas som ung fram tills man är 35 väl? 😮), att tiden går fort och/eller att jag inte gjort färdigt så mycket musik de senaste tio åren?

Redigerat av D Vibe
Postat

Det viktigaste är att du får bajsa i ordning 😑

😲😕😠😏☺️😄😆
Postat

ProViva jordgubb är för jävla gott 😠 Hellre det än Linus jordgubbsläskeblaskhittepå 😛

Postat

Häj Grahn 🙂

Hur mår du? Har det börjat plana ut efter ditt sjukhusäventyr? 😕

Postat

Halloj Chae! Jo jag väntar på att få träffa läkarn angående gallan. Känns bra att man börjar få hjälp nu!

Härligt! Snart är du bäck on träck igen och fikar akffe och bular som aldrig förr 🥰🙂

Postat

Jag ska laga mad ida 😲😮😑

Om denna "Ida" är galen så hjälper det nog inte med att laga henne 🙁

eller

"Har du slagit sönder maten eller vad?! 😳 "

Båda genererar enorma skrattparoxysmer och bringar stor munterhet till vilket sällskap du än väljer 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.