Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

😮

hehe jo jag vet. 😛

Ska jag vara ärlig visste jag inte att Mellerud fanns på riktigt förrän för 3 minuter sedan 😆

Redigerat av Naymari
Postat

1000915_10152006229973146_957764057_n.jpg

Ska jag vara ärlig visste jag inte att Mellerud fanns på riktigt förrän för 3 minuter sedan 😆

😆
Postat

Och nu vill jag stjäla lite uppmärksamhet och berätta att jag träffat någon. 🙂 Såatte... xD

Tjej från Arvika som jag träffade via Helgon. Hon åkte ner till Stockholm för att gå på releasefesten, vi blev kära... 😊

Hon är rätt ung, bara 19, men väldigt mogen, ansvarstagande och sjukt snäll. Ställer upp för allt och alla. ☺️

Oooooh spännande, micke!!! 😮 :o 🥰 Go for it, man! 😄

Postat

1000915_10152006229973146_957764057_n.jpg

😆

"Nay men!" 😆 :lol:

JAG HAR 999 INLÄGG I ON-TOPIC!!!(!!!)

tumblr_mcq0zvS2aB1r7xwun.gif

😑

Postat

Coolie ravie!

m.youtube.com/#/watch?v=GO-gUHXSumc&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DGO-gUHXSumc

Postat

2qak0op.gif

Coolie ravie!

m.youtube.com/#/watch?v=GO-gUHXSumc&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DGO-gUHXSumc

That went well 🙂

Postat

"Allt norr om Skåne är Norrland!" 😑[/size]

...och åker man norr om Dalälven behöver man passet 😑

The power of kopiera och klistra 😉

Du verkar inte riktigt mogen för det though 😑

Postat

Jahapp, vad ska man gnälla om nu då?

Att Grahn inte styrt upp en längstah-IRL...ÄN! Jag blir förbannad 😠😛

Postat

mitt ex skrev nyss på facebook att hon ansökt till paradise hotell... där har vi ett förhållande jag är glad över att det är slut 😆

Postat

mitt ex skrev nyss på facebook att hon ansökt till paradise hotell... där har vi ett förhållande jag är glad över att det är slut 😆

Jag visste inte att du hade ett ex. Har hon utseendet?

Postat

gillade att ljudprocessnubben sa att min kritik var obefogad i och med att jag nog hade överkänsliga öron för diskant. fem minuter senare skriver han i en annan tråd att han är trumslagare..

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.