Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Diehard tyckte likadant som jag om basen i den där mixen. Skumt.

A new beginning?! 😮 :o 😮

Postat

A new beginning?! 😮 :o 😮

Tror inte det. Han tycker att jag är taskig mot honom. Han har glömt hur han va mot mej när jag var ny här.

Postat

[...] Han har glömt hur han va mot mej när jag var ny här.

Hur var han då?

Postat

Hur var han då?

som han är mot alla nu? 😏

Han var en riktigt otrevlig översittartyp som alltid gnällde på trådar som folk la upp. Han har faktiskt lugnat ner sej betydligt.

Postat

Hej! 😄

Har haft en fantastiskt skön dag faktiskt. Kollade lägenhet, som var riktigt fräsch och killen som hyrde ut rummet var väldigt schysst, han skulle höra av sig om beslut och det verkar lovande. Sen shoppade jag loss på stan och träffade på två kompisar så vi drog till Slottsskogen och grillade och solade. Sen drog vi till Café och då träffade jag på en tjejkompis som jag bott i kollektiv med. Alla kompisar trodde jag stalkade dom och "låtsades" träffa på dom. 😆 xD Sjukt skön dag liksom.

Postat

Memphis, Eftersom du gillar Mumford & Sons.

Vad tycker du om Oh Laura?

Jo hennes musik e nice, har dock inte hört så många låtar än typ Release Me. Ska ta o lyssna in mig mer nu för det, tack för tipset Nay!

Postat

https://www.studio.se/index.php/topic/101365-takt-taktart-hjaelp/#entry1479263

Skön TS som borde hoppa ner från hästryggen ett tag 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.