SadamJR Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Diehard tyckte likadant som jag om basen i den där mixen. Skumt.
Neosus Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Diehard tyckte likadant som jag om basen i den där mixen. Skumt. han har likadan lyssning kanske?
CHAE Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Diehard tyckte likadant som jag om basen i den där mixen. Skumt. A new beginning?! 😮 :o 😮
SadamJR Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 A new beginning?! 😮 :o 😮 Tror inte det. Han tycker att jag är taskig mot honom. Han har glömt hur han va mot mej när jag var ny här.
CHAE Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 [...] Han har glömt hur han va mot mej när jag var ny här. Hur var han då?
SadamJR Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Hur var han då? som han är mot alla nu? 😏 Han var en riktigt otrevlig översittartyp som alltid gnällde på trådar som folk la upp. Han har faktiskt lugnat ner sej betydligt.
Memphis Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Hej! 😄 Har haft en fantastiskt skön dag faktiskt. Kollade lägenhet, som var riktigt fräsch och killen som hyrde ut rummet var väldigt schysst, han skulle höra av sig om beslut och det verkar lovande. Sen shoppade jag loss på stan och träffade på två kompisar så vi drog till Slottsskogen och grillade och solade. Sen drog vi till Café och då träffade jag på en tjejkompis som jag bott i kollektiv med. Alla kompisar trodde jag stalkade dom och "låtsades" träffa på dom. 😆 xD Sjukt skön dag liksom.
Memphis Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Memphis, Eftersom du gillar Mumford & Sons. Vad tycker du om Oh Laura? Jo hennes musik e nice, har dock inte hört så många låtar än typ Release Me. Ska ta o lyssna in mig mer nu för det, tack för tipset Nay!
SadamJR Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Kollade lägenhet, Vad var det för lägenhet? Hur många ska ni bo där? Måste du sova på soffan där oxå?
Naymari Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 https://www.studio.se/index.php/topic/101365-takt-taktart-hjaelp/#entry1479263 Skön TS som borde hoppa ner från hästryggen ett tag 😆
Recommended Posts