Pico Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 😆.. Måste var en brevbärare som är oerhört lik mig. 😄 Du kanske brås på brevbärarn också? Ni är alltså syskon. 😳😄
Zakyath Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Du kanske brås på brevbärarn också? 😆.. Måste var en brevbärare som är oerhört lik mig. 😄 du bor inte kvar i huset du växte upp? 😮
slejnard Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 På tal om Mongoliet. Hur ser en mongoloid från Mongoliet ut 😳 Haft en trevlig grillfest här! 😮
Zakyath Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 slade är ganska bra pluggmusik. sådär lalligt glatt och lite lätt hypande.
SadamJR Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 slade är ganska bra pluggmusik. sådär lalligt glatt och lite lätt hypande. Slade körde vi på klassfesterna.
SadamJR Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Är memphis fortfarande ute och frotterar sej med överklassen?
Naymari Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Är memphis fortfarande ute och frotterar sej med överklassen? Han sitter i en cirkel i stadsparken, lyssnar på svår musik från ryssland och sniffar lim.
Zakyath Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Slade körde vi på klassfesterna. låter faktiskt passande Han sitter i en cirkel i stadsparken, lyssnar på svår musik från ryssland och sniffar lim. överklassen dessa dagar..
Micke H Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Han sitter i en cirkel i stadsparken, lyssnar på svår musik från ryssland och sniffar lim. Eftersom han bor i Göteborg skulle jag snarare tippa på att han sitter framför sitt Håkan Hellström-altare, naken och insmord i Bregott-smör och citerar citat från filmen Känn Ingen Sorg. Brb, ska bara runka lite.
Naymari Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Ska du runka ska du runka till buddy holly. Låtar i harmonisk moll borde vara perfekt. Då kan du både få lyckoruset och ångesten.
Memphis Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 (redigerat) Är memphis fortfarande ute och frotterar sej med överklassen? Är hemma nu. Träffade på min lillebror i stan, vilket var riktigt otippat, eftersom han aldrig är här typ. 😄 Han sitter i en cirkel i stadsparken, lyssnar på svår musik från ryssland och sniffar lim. xD Eftersom han bor i Göteborg skulle jag snarare tippa på att han sitter framför sitt Håkan Hellström-altare, naken och insmord i Bregott-smör och citerar citat från filmen Känn Ingen Sorg. Jag hade så gärna hellre sett Håkan Hellström känner jag såhär i efterhand. Det är dax att välja sida. Det där satte sig faktiskt, insåg ikväll tydligt även att en av mina närmsta vänner faktiskt har blivit en stekig överklassare, rätt dryg och speciellt då på fyllan samt ganska respektlös. Har nog undermedvetet försökt undvika att se det. Jag ska nog inte säga upp bekantskapen men välja att inte träffa honom lika ofta. Ska hålla mig till dom som är mer ödmjuka och lika mig. Yolo liksom. Redigerat 9 juni 2013 av Memphis
Memphis Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Såaaattteeee. Imorn ska jag titta på en lägenhet! Visserligen att dela men en person men ändå! Ska du runka ska du runka till buddy holly. 😆
Zakyath Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Låtar i harmonisk moll borde vara perfekt. Då kan du både få lyckoruset och ångesten.
CHAE Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Chae. 🥰 Memphis 🥰 [...] Imorn ska jag titta på en lägenhet! Visserligen att dela men en person men ändå! [...] Ooooh spännande! Do tell 😮
slejnard Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Ni kan aldrig ana vad jag sitter med för slags dryck 😆
slejnard Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Jag gissar på hallonsaft? E de rätt? FEL! Nämligen ... Svart vacker varm väldoftande
Recommended Posts