SadamJR Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Rötterna till House är knappast överklass iaf 😑 Och överklassens rötter är skojare och bedragare.
D Vibe Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Barz'n'pipez 😮 Och överklassens rötter är skojare och bedragare. Sant 🙂
Memphis Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Läste i tidningen att house är överklassmusik, nåt som du tydligen insåg igår kväll. Där ser man.
Neosus Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Spelar ingen roll jag är ändå bäst! Såatte! ☺️ Nyklippt gräsmatta! 😑 Det växer som glass i solsken... 😳
SadamJR Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Svts nineties är en riktigt bra musikserie. Idag handlade det om hiphop. Arrested development.
Neosus Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Heda! 😑 Idag handlade det om hiphop. Arrested development. Det där har jag missat! Finns kanske på svt-play? 😕 Det där har jag missat! Finns kanske på svt-play? 😕 Jo det gör det! http://www.svtplay.se/video/1270069/del-3-av-10-hip-hop-pa-bada-sidorna-av-atlanten
Zakyath Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 aldrig sett en mongol hålla ett föredrag eller så. när jag tänker efter, har jag aldrig hört talas om en mongol som gjort någonting vettigt alls någonsin.
Neosus Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Dom bara finns där! Som luft! Som vatten! Som träd som svajar i takt med vindens musik! JÅH!! 😳
Memphis Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 En skön blogg när ni är uttråkade och vill bli ännu mer uttråkad: http://rulltrappereparatoren.blogg.se/ Så jävla bra. 😄 Nu ska jag snart iväg på stekarfestivalen igen, herrå!
SadamJR Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 aldrig sett en mongol hålla ett föredrag eller så. när jag tänker efter, har jag aldrig hört talas om en mongol som gjort någonting vettigt alls någonsin. Dom är bra på kampsport och tyngdlytning och sånt.
D Vibe Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Min dotter på två sa "en jiddaje" (riddare) när jag frågade vad Darth Vader var för något. Förut så var hon oerhört fascinerad av Kapten Krok i Disneys Jake och Piraterna. Bör jag vara orolig? :S
Neosus Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 En skön blogg när ni är uttråkade och vill bli ännu mer uttråkad: http://rulltrappereparatoren.blogg.se/ Så jävla bra. 😄 Nu ska jag snart iväg på stekarfestivalen igen, herrå! Spännande! herrå! 😄
CHAE Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Min dotter på två sa "en jiddaje" (riddare) när jag frågade vad Darth Vader var för något. Förut så var hon oerhört fascinerad av Kapten Krok i Disneys Jake och Piraterna. Bör jag vara orolig? :S Då blir det "Tårtan" för hela slanten fr o m nu så får hon lära sig titta på riktiga barnprogram istället för sådant där Disneyhittepå 😠😛 Sedan ska hon lära sig alla karaktärer från Star Wars-serien; från IG-88 till Max Rebo, m'kay 😑
Zakyath Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Dom är bra på kampsport och tyngdlytning och sånt. riktigt kulturellt ödeland det där
Neosus Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Dom är bra på kampsport och tyngdlytning och sånt. Jag undrar mest vad tyngdlytning är för något! 😑 Min dotter på två sa "en jiddaje" (riddare) när jag frågade vad Darth Vader var för något. Förut så var hon oerhört fascinerad av Kapten Krok i Disneys Jake och Piraterna. Bör jag vara orolig? :S Jo du.... 😑😛
SadamJR Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Min dotter på två sa "en jiddaje" (riddare) när jag frågade vad Darth Vader var för något. Förut så var hon oerhört fascinerad av Kapten Krok i Disneys Jake och Piraterna. Bör jag vara orolig? :S Det låter som om brevbärarn har varit framme.
D Vibe Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Det låter som om brevbärarn har varit framme. 😆.. Måste var en brevbärare som är oerhört lik mig. 😄
Recommended Posts