Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

aldrig sett en mongol hålla ett föredrag eller så. när jag tänker efter, har jag aldrig hört talas om en mongol som gjort någonting vettigt alls någonsin.

Dom är bra på kampsport och tyngdlytning och sånt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min dotter på två sa "en jiddaje" (riddare) när jag frågade vad Darth Vader var för något. Förut så var hon oerhört fascinerad av Kapten Krok i Disneys Jake och Piraterna. Bör jag vara orolig? :S

Link to comment
Dela på andra sajter

Min dotter på två sa "en jiddaje" (riddare) när jag frågade vad Darth Vader var för något. Förut så var hon oerhört fascinerad av Kapten Krok i Disneys Jake och Piraterna. Bör jag vara orolig? :S

Då blir det "Tårtan" för hela slanten fr o m nu så får hon lära sig titta på riktiga barnprogram istället för sådant där Disneyhittepå 😠😛

Sedan ska hon lära sig alla karaktärer från Star Wars-serien; från IG-88 till Max Rebo, m'kay 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom är bra på kampsport och tyngdlytning och sånt.

Jag undrar mest vad tyngdlytning är för något! 😑

Min dotter på två sa "en jiddaje" (riddare) när jag frågade vad Darth Vader var för något. Förut så var hon oerhört fascinerad av Kapten Krok i Disneys Jake och Piraterna. Bör jag vara orolig? :S

Jo du.... 😑😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Min dotter på två sa "en jiddaje" (riddare) när jag frågade vad Darth Vader var för något. Förut så var hon oerhört fascinerad av Kapten Krok i Disneys Jake och Piraterna. Bör jag vara orolig? :S

Det låter som om brevbärarn har varit framme.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...