slejnard Postat 7 juni 2013 Postat 7 juni 2013 Morn! Idag är en stor dag. Sonen tar examen 🙂 Kaffe å bulla någon?
Memphis Postat 7 juni 2013 Postat 7 juni 2013 Ja, det är ju den enda orimliga mängden... när det blir lite av de båda. No? 😄 Jaha now it makes sense. xD
Memphis Postat 7 juni 2013 Postat 7 juni 2013 Jag ska på stadsfestival sen, Summerburst. Idag och imorn. David Guetta, Cazzette, Axwell, Steve Aoki, Zedd, Alesso, Albin Myers m.fl. Det är det sista Saddam skulle vilja göra. 😛
SadamJR Postat 7 juni 2013 Postat 7 juni 2013 Jag ska på stadsfestival sen, Summerburst. Idag och imorn. David Guetta, Cazzette, Axwell, Steve Aoki, Zedd, Alesso, Albin Myers m.fl. Det är det sista Saddam skulle vilja göra. 😛 Det finns inte tillräckligt med american bud i världen......
Memphis Postat 7 juni 2013 Postat 7 juni 2013 Det finns inte tillräckligt med american bud i världen...... Jag begriper ingenting.
Micke H Postat 7 juni 2013 Postat 7 juni 2013 GUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHU!!!1!!!!1!!one!!!!!!!1!!! Gå och lägg dig, Josef. Du är full!
slejnard Postat 7 juni 2013 Postat 7 juni 2013 Earthmanscake and coffee there was. Men nu ska den ut! TRYCKER PÅ!!! 😮
Memphis Postat 7 juni 2013 Postat 7 juni 2013 Gå och lägg dig, Josef. Du är full! Nä, var mest rastlös. 😛 Men ikväll finns således en risk att jag kan bli det.
Micke H Postat 7 juni 2013 Postat 7 juni 2013 Nä, var mest rastlös. 😛 Men ikväll finns således en risk att jag kan bli det. 🥰 Ut och röja och ragga upp brudz? Om du blir osäker på vad som är okej beteende brukar en bra tumregel vara: vad skulle Mötley Crue göra?
SadamJR Postat 7 juni 2013 Postat 7 juni 2013 Nä, var mest rastlös. 😛 Men ikväll finns således en risk att jag kan bli det. Det är en viktig match i kväll.
Memphis Postat 7 juni 2013 Postat 7 juni 2013 🥰 Ut och röja och ragga upp brudz? Om du blir osäker på vad som är okej beteende brukar en bra tumregel vara: vad skulle Mötley Crue göra? xD Na, jag raggar bara på killar nu förtiden. 😛
Micke H Postat 7 juni 2013 Postat 7 juni 2013 Na, jag raggar bara på killar nu förtiden. VILKEN LÄTTNAD! 😮 😳
Naymari Postat 7 juni 2013 Postat 7 juni 2013 🥰 Ut och röja och ragga upp brudz? Om du blir osäker på vad som är okej beteende brukar en bra tumregel vara: vad skulle Mötley Crue göra? Varför inte steel panther?
Recommended Posts