CHAE Postat 3 juni 2013 Postat 3 juni 2013 För en utomstående så måste det här inlägget se fantastiskt förvirrande ut. xD 🥰😆 När blir det IRL då? Nu e det sommar, e ju perfekt för några öl på en uteservering. Grahn, lyft din röv till gbg! IRL vore gott 😮🥰 * * * Go' möra, längstah! Strålande solsken, sydlig bris och akffe. Idag blir det utflükt till lekparken, gubbejord och kamelbular 🥰 Men först, som sagt; akffe och vakna.
Neosus Postat 3 juni 2013 Postat 3 juni 2013 🥰😆 IRL vore gott 😮🥰 * * * Go' möra, längstah! Strålande solsken, sydlig bris och akffe. Idag blir det utflükt till lekparken, gubbejord och kamelbular 🥰 Men först, som sagt; akffe och vakna. Här är det grått å trist! 🥰
SadamJR Postat 3 juni 2013 Postat 3 juni 2013 I expressenartikel om husby: "HUSBY/TENSTA. Stenkastning, anlagda bränder och krossade rutor." "Barnens farmor finns bara ett stenkast bort,"
Naymari Postat 3 juni 2013 Postat 3 juni 2013 I expressenartikel om husby: "HUSBY/TENSTA. Stenkastning, anlagda bränder och krossade rutor." "Barnens farmor finns bara ett stenkast bort," 😆
SadamJR Postat 3 juni 2013 Postat 3 juni 2013 Kunde inte låta bli att skicka ett mejl till journalisten ifråga. Fick ett positivt hållet svar oxå.
Naymari Postat 3 juni 2013 Postat 3 juni 2013 (redigerat) JAMAMÄNNSANFATTASBARA! Redigerat 3 juni 2013 av Naymari
CHAE Postat 3 juni 2013 Postat 3 juni 2013 Dääääämn! Nu tycker t o m jag att det vart varmt 😮 Men samtidigt gott 😄
CHAE Postat 3 juni 2013 Postat 3 juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=FGXDKrUoVrw 😳😆 Det där är tolv sekunder av mitt liv som jag aldrig får tillbaka. Jag blir asförbannad 😠🙂
SadamJR Postat 3 juni 2013 Postat 3 juni 2013 Nu håller dom på och asfalterar i åtvid. 3 meter här och 5 meter där, men det luktar gott.
Micke H Postat 3 juni 2013 Postat 3 juni 2013 Det där är tolv sekunder av mitt liv som jag aldrig får tillbaka. Jag blir asförbannad 😠🙂 Tolv väl spenderade sekunder om du frågar mig. ☺️ Hmm, är det alltså inte korrekt svenska att skriva ihop det? Välspenderade? Fick för mig att det var ett ord men guess not. xD
Recommended Posts