Pico Postat 2 juni 2013 Postat 2 juni 2013 Huvudsaken är att han inte dricker american bud. Jesus gjorde ju vin av vatten så gud kan mycket väl ha gjort "öl" av det.
SadamJR Postat 2 juni 2013 Postat 2 juni 2013 Jesus gjorde ju vin av vatten så gud kan mycket väl ha gjort "öl" av det. Då hade han knappast haft enerigi över till mycket annat.
slejnard Postat 2 juni 2013 Postat 2 juni 2013 Nån som har en kabelvinda 25 meter att låna ut? 😑 Jag har
Neosus Postat 2 juni 2013 Postat 2 juni 2013 Jag har Coolt! Då kommer jag upp och lägger en kabel! ☺️
Naymari Postat 2 juni 2013 Postat 2 juni 2013 Nån som har en kabelvinda 25 meter att låna ut? 😑 VI har typ 3 😑
Memphis Postat 2 juni 2013 Postat 2 juni 2013 Huvudsaken är att han inte dricker american bud. Didn´t see that coming. 😛 Var köper man den? 😆 Never mind, Google svarade. 😄 Har du katt alltså? 😛
Memphis Postat 2 juni 2013 Postat 2 juni 2013 LÄNK DÅRÅ! Höjden av lathet, att inte orka googla. Det tar ju lika lång tid att skriva inlägget. 😛 Och dessutom sitter du på Chrome så du behöver inte ens skriva det på google utan kan markera, högerklicka och välja sök på google. SLAPPIS!! xD
Micke H Postat 2 juni 2013 Postat 2 juni 2013 Höjden av lathet, att inte orka googla. Det tar ju lika lång tid att skriva inlägget. 😛 Och dessutom sitter du på Chrome så du behöver inte ens skriva det på google utan kan markera, högerklicka och välja sök på google. SLAPPIS!! xD MEN SKA DU HA SPÖ ELLER!
Memphis Postat 2 juni 2013 Postat 2 juni 2013 Jävla perfekt pagetoper! Man blir förbannad! 🥰 För en utomstående så måste det här inlägget se fantastiskt förvirrande ut. xD
Memphis Postat 2 juni 2013 Postat 2 juni 2013 (redigerat) När blir det IRL då? Nu e det sommar, e ju perfekt för några öl på en uteservering. Grahn, lyft din röv till gbg! Redigerat 2 juni 2013 av Memphis
Recommended Posts