Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Har haft den årliga fyrkampen med polarna.

Bänkpress, tog jag hem på 100kg.

Plankan, jag kom näst sist på 2.16min, sjukt dryg övning. 😛

Chins/Pull-ups, kom tvåa på 15st.

Springa milen, kunde inte delta pga höftskada.

Kom totalt 3:a av 5 pers, nice ändå. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Nu ska jag in te stan o dricka bertz, heerråå

Det är ju bra att nån fattar. Du skulle ha sett henne memphis.

Har sett snarlika personer här i Göteborg, här ser man ju helt vansinniga människor till vardags. 😛
Postat (redigerat)

Förra veckan såg jag en mysko svartklädd snubbe med bockskägg, svart keps som det stod 666 på och i handen hade han en stor trästav med en stor och otäck döskalle på. xD

Förra året såg jag en kille i lång grön kappa och huva, på ryggen två svärd, gick med en barnvagn som det låg ett trumset i. 😆

Redigerat av Memphis
Postat

Nu ska jag in te stan o dricka bertz, heerråå

Har sett snarlika personer här i Göteborg, här ser man ju helt vansinniga människor till vardags. 😛

Då har du inte sett mej vansinnig HAHAHA DEN VA ROLIG

...inte. 😑😱

Förra veckan såg jag en mysko svartklädd snubbe med bockskägg, svart keps som det stod 666 på och i handen hade han en stor trästav med en stor och otäck döskalle på. xD

Förra året såg jag en kille i lång grön kappa och huva, på ryggen två svärd, gick med en barnvagn som det låg ett trumset i. 😆

Va fult! 😄

Postat

Låter som du stötte på MickeH D:

Postat

Då var det reklam. Än är det iallafall inte kul. Att ta en känd låt och skriva en ny dålig text till är ju, typ, misslyckad lokalrevy.

Postat

Nä de e dax han lägger komiken på hyllan!

😑

...fast de e ju folk som skrattar ändå! 😳

Såg några som torkade sej i ögonen av pur fröjd. Go figure. Det är friidrott vid 10. Blir tvungen att lyssna på musik tills dess.

Postat

Är det Metalkrigarklubben som är i farten? 😄

Postat

[...]Förra året såg jag en kille i lång grön kappa och huva, på ryggen två svärd, gick med en barnvagn som det låg ett trumset i. 😆

Skönt random tjomme ju xD En lajvare som var på väg till gig, typ 😄

Postat

Har ni tänkt på att vi är närmare 2060 än 1960? 🙂

Postat

Eller räknade jag helt åt helvete nu.. Just det. Efter 2020 är vi det. Glöm vad jag skrev.

Postat

Har ni tänkt på att vi är närmare 2060 än 1960? 🙂

Eller så kan man se det som att det var vi redan 1961 då vi omöjligen kan närma oss 1960 när det väl passerat. 😛
Postat

Skönt random tjomme ju xD En lajvare som var på väg till gig, typ 😄

Heje jo tänkte också att det var en lajvare, man får hoppas att det var det xD
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.