Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Har haft den årliga fyrkampen med polarna.

Bänkpress, tog jag hem på 100kg.

Plankan, jag kom näst sist på 2.16min, sjukt dryg övning. 😛

Chins/Pull-ups, kom tvåa på 15st.

Springa milen, kunde inte delta pga höftskada.

Kom totalt 3:a av 5 pers, nice ändå. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag in te stan o dricka bertz, heerråå

Det är ju bra att nån fattar. Du skulle ha sett henne memphis.

Har sett snarlika personer här i Göteborg, här ser man ju helt vansinniga människor till vardags. 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Förra veckan såg jag en mysko svartklädd snubbe med bockskägg, svart keps som det stod 666 på och i handen hade han en stor trästav med en stor och otäck döskalle på. xD

Förra året såg jag en kille i lång grön kappa och huva, på ryggen två svärd, gick med en barnvagn som det låg ett trumset i. 😆

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag in te stan o dricka bertz, heerråå

Har sett snarlika personer här i Göteborg, här ser man ju helt vansinniga människor till vardags. 😛

Då har du inte sett mej vansinnig HAHAHA DEN VA ROLIG

...inte. 😑😱

Förra veckan såg jag en mysko svartklädd snubbe med bockskägg, svart keps som det stod 666 på och i handen hade han en stor trästav med en stor och otäck döskalle på. xD

Förra året såg jag en kille i lång grön kappa och huva, på ryggen två svärd, gick med en barnvagn som det låg ett trumset i. 😆

Va fult! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Förra veckan såg jag en mysko svartklädd snubbe med bockskägg, svart keps som det stod 666 på och i handen hade han en stor trästav med en stor och otäck döskalle på. xD

Förra året såg jag en kille i lång grön kappa och huva, på ryggen två svärd, gick med en barnvagn som det låg ett trumset i. 😆

Låter som du stötte på MickeH D:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä de e dax han lägger komiken på hyllan!

😑

...fast de e ju folk som skrattar ändå! 😳

Såg några som torkade sej i ögonen av pur fröjd. Go figure. Det är friidrott vid 10. Blir tvungen att lyssna på musik tills dess.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förra veckan såg jag en mysko svartklädd snubbe med bockskägg, svart keps som det stod 666 på och i handen hade han en stor trästav med en stor och otäck döskalle på. xD

Förra året såg jag en kille i lång grön kappa och huva, på ryggen två svärd, gick med en barnvagn som det låg ett trumset i. 😆

Är det Metalkrigarklubben som är i farten? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]Förra året såg jag en kille i lång grön kappa och huva, på ryggen två svärd, gick med en barnvagn som det låg ett trumset i. 😆

Skönt random tjomme ju xD En lajvare som var på väg till gig, typ 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni tänkt på att vi är närmare 2060 än 1960? 🙂

Eller så kan man se det som att det var vi redan 1961 då vi omöjligen kan närma oss 1960 när det väl passerat. 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...