Neosus Postat 1 juni 2013 Postat 1 juni 2013 Jag har nyss klippt en gräsmatta. Vart klar precis innan regnet kom! Jävla tur alltså! 😊 Nyss för en halvtimme alltså
slejnard Postat 1 juni 2013 Postat 1 juni 2013 Va gott! 🙂 Att gräset fick bli klippt alltså. Bjöd gräsmatteägaren på sedvanligt kaffe efteråt?
CHAE Postat 1 juni 2013 Postat 1 juni 2013 Nej jag fick brygga den själv [...] You're cutting his gräsmatta NO MORE! 😠 Tillhör ju för fan common sense att bjuda på akffe efteråt... 😏
Neosus Postat 1 juni 2013 Postat 1 juni 2013 You're cutting his gräsmatta NO MORE! 😠 Tillhör ju för fan common sense att bjuda på akffe efteråt... 😏 ELLER HUR!! En blir förbenad! 😠😑
CHAE Postat 1 juni 2013 Postat 1 juni 2013 Grillen brinner. Känner mig som en riktig man. 😛 Deprupple. xD
slejnard Postat 1 juni 2013 Postat 1 juni 2013 Micke H är å ser KISS nu på friends arena! 😮 lite avis E ja allt ☺️ Även om jag sett dom förr. Så att E!
slejnard Postat 1 juni 2013 Postat 1 juni 2013 Tack för feedback i min låttråd sadam! Humpar in i den sen! Anyone for coffee?????????? 😆
Pico Postat 1 juni 2013 Postat 1 juni 2013 Vi hade konferensdag med Finans/IT och dagen avslutades med grillskola på Brännlands Wärdshus... grillade så jävla mycket kadaverdelar att en fick ont i magen efter man svullat i sig maten. Klarar mig lätt från grillat en eller ett par veckor till.
slejnard Postat 1 juni 2013 Postat 1 juni 2013 Gott me grillat! Blev stejke burgarn jenna! Har en demo på kasett med IA Eklund
SadamJR Postat 1 juni 2013 Postat 1 juni 2013 Komiker på tv ikväll. Först robert gustafvsson och sen Özz Nûjens.
Memphis Postat 1 juni 2013 Postat 1 juni 2013 Har du? Eklund E snuskigt grym på gitarrn. 😄 Jupp, fick ju se honom på en clinic nyligen, jäävligt roligt snubbe alltså. 😄 Jag blev så tagen av uppenbarelsen som helhet så jag vet inte riktigt. Har aldrig sett något liknande. 😆
Recommended Posts