Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Meh, man har skittrevligt på pub me polare, sticker vidare o möter upp fler vänner men som ganska snart beter sig som idioter, och gör mig Förbannad. Sabbar kvällen och jag var för mesig för att säga ifrån. Blir irriterad på mig själv och dom. Jävla fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Meh, man har skittrevligt på pub me polare, sticker vidare o möter upp fler vänner men som ganska snart beter sig som idioter, och gör mig Förbannad. Sabbar kvällen och jag var för mesig för att säga ifrån. Blir irriterad på mig själv och dom. Jävla fan.

Har du inte skrivit nästan exakt samma inlägg en gång förut?

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ute en sväng och drabbades av en uppenbarelse. Mötte en tonårstjej, ca 170 cm och välskapt, med långt blont lockigt hår. Hon var från topp till tå klädd i rosa och vitt. Från rosa skor, med matchande spetsstumpor, till kort kjol och någon slags spetsblus. På huvudet hade hon en stor hatt i nämnda färger, och hon hade dessutom, jag svär, ett uppspänt rosa parasoll med spetsar. När jag vände mej om efter henne hade hon en liten rosa ryggsäck. Man kan bara drömma om vad hon hade i den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja de E frågan.

Nu e skoter hämtad. Sitter med en kopp kaffe å njuter i solen. Gig kl 20.00 för en massa motorknuttar.

Lyckades knalla ut på ett övergångsställe en gång precis när när det kom ett mc-gäng om 100 pers så att alla fick stanna. fick en del långa blickar där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyckades knalla ut på ett övergångsställe en gång precis när när det kom ett mc-gäng om 100 pers så att alla fick stanna. fick en del långa blickar där.

Hedersmedlem

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...