Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag brukar gilla aftonbladet, men den senaste tidens sexartiklar är ett jävla bottennapp.

mitt första minne av aftonbladet var när jag var kanske 11 år och de skrev att man upptäckt aliens på jorden. googlade på saken, och har sen dess aldrig tittat tillbaka.

Postat

mitt första minne av aftonbladet var när jag var kanske 11 år och de skrev att man upptäckt aliens på jorden. googlade på saken, och har sen dess aldrig tittat tillbaka.

Så du gillar oxå ab.

Postat

nä tvärtom. något jag var skeptisk till som barn lär jag väl knappast vara mottaglig för som vuxen.

Hmm... tjejbaciller? 😄
Postat

Stora diskussioner vilken låt vi ska gå ut till på studenten. "Girls just wanna have fun" står högt på listan. Ganska kul med tanke på att vi är en klass med 15 killar.

Postat

Är ute på gården å målar. Lyssnar samtidigt på arcane reality! 😮 riktigt schysst framfört. Bra jobbat där Micke H !

Naaaaw. 🥰

Postat

Ni har lagt ner gott med energi och varit noggranna ned skivan hörs det. Låter som det ska.

Vääääldigt noggranna. xD Men kul att det hörs också. 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.