Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Kan inte någon förklara för mig vad ett stem-spår är för nåt egentligen..?

"Paket" med olika prülar; sångpaket, körpaket, gitarrpaket, trumpaket osv. Typ.

Har även för mig att stemsen är färdigpannade och sådär (?) Finns antagligen både för- och nackdelar med detta. En klar nackdel imo är att man inte får panna och greja själv.

Den ursprungliga skiten utan glacyr.

Munkar? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

"Paket" med olika prülar; sångpaket, körpaket, gitarrpaket, trumpaket osv. Typ.

Har även för mig att stemsen är färdigpannade och sådär (?) Finns antagligen både för- och nackdelar med detta. En klar nackdel imo är att man inte får panna och greja själv.

Munkar? 😮

Ahh! Typ som när man bouncar bussarna till ett stereospår. Fattar! Tackar! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Och upplopp i lysekil, Herrejävlar. Man kanske skulle ge sej ut och nattvandra i åtvid. Bara man inte råkar tutta på nån bil.

Alla gör kaoz 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett kaffefritt dygn. En gång i världen proklamerade jag ett dygn fritt från kroppsvätskor som var det stora samtalsämnet då. Tom pazo gjorde så vitt jag minns sitt bästa för att hörsamma min bön, trots att han hade stor del i att den framfördes. På sista tiden har det varit så mycket kaffepaffe att hälften, ellen en miljondel, kunde va nog.

Jag proklamerar alltså ett kaffefritt dygn. Detta innebär alltså att ingen nämner ordet kaffe på 24 timmar. Om ni ändå måste dricka kaffe kanske ni kan tänka er att göra det utan att skriva om det i 24 timmar. Om ni behöver en release kanske ni kan skriva ett inlägg om kroppsvätskor i stället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...