Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Eller hur. 😛 Jag e ju i behov att boende snart och det var faktiskt lockande att söka till hans rum. xD

Go for it, baby. Han verkar helskön 😄

Annons
Postat (redigerat)

upptäckt att gå från ett m7 ackord till samma m9 (stor nona) med tersen i basen låter kalassnyggt.

typ Abm7 - Abm9/B

Man bytar alltså ut dominant septiman mot en stor nona. Så det blir väl inte Abm9 egentligen. eftersom septiman inte är med... Eller?

Redigerat av Naymari
drloop (oregistrerad)
Postat

Nä men det blir gott nay! 😛

Fasen vad bra gigen gick idag. Kompade fyra olika sångare

Gött slej!

Postat

Helvete va kul!

För er alla!

Som har kul!

DE e kul! 😄

...and you'll be a very happy camper typ på tisdag 😉😄

Postat

Jag har ju upptäckt Mumford and Sons detta året och fullständigt tokgillar dom. Jäkligt välskrivna låtar. Skulle vilja påstå att Mumford and sons är nutidens Simon and Garfunkel. Anföranden på detta?

Memphis and sons... 😑

Postat

Fan vad det babblas om brinnande bilar. Ovanligt tyst här på forumet om det dock.

Brukar ju finnas fredags-trådar som spårar och goes Husby lite då och då iofs 😑

Postat

Fan vad det babblas om brinnande bilar. Ovanligt tyst här på forumet om det dock.

Det är inte så mycket lönt att ta upp nåt som betyder nåt.

Postat

Det brann nere i Skogås centrum för några dagar sen. Och nu när jag var där hade dom stängt ICA för att dom behövde sanera lokalerna. 😳

Postat

[...]Trollade sönder " vem är bästa mixarentråden "

😊

Frågan är... Kommer det att hända igen? 😮

Postat (redigerat)

Okej längstah. Nu till de riktigt stora frågorna; vilket är det bästa godiset resp. snack:et?

Jag säger hallongbåtar och bågeosth 🙂

Redigerat av CHAE
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.