Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Ikväll är det europacupfinal mellan bayern och dortmund. Vad tror ni sportfånar om detta. Vill gärna ha memphis tips oxå så man vet hur man ska satsa.

Jag tror att nån av dom vinner... De e va ja tror! 😱

Häj häj, längstah!

Nu: akffe 😮 Är jävligt sugen på makrillsmörgås också 😠

DU kan va en makrillsmörgås! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Jag o polaren började kolla film, båda höll på att somna efter en kvart. ;ppPppPPpppPpPp

xD 😛

[...]

DU kan va en makrillsmörgås! 😠

😠

🥰

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Det är märkligt. Vi har en moderator som ger sej in i en diskussion och som sedan hånar, inte bara motståndaren åsikter, utan även motståndaren när inläggen inte passar. Fy fan.

Jasså tycker du det.

Andas ut, gå tillbaka och tittat på vad som är skrivet och fundera lite över hur du uppfattas själv.

Var hånar jag dig?

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Jasså tycker du det.

Andas ut, gå tillbaka och tittat på vad som är skrivet och fundera lite över hur du uppfattas själv.

Var hånar jag dig?

"Bra att du tillför så mycket SadamJR, alltid relevanta och vettiga inlägg". 🙁

Du är moderator, jag är det inte. Jag skrev ett högst relevant inlägg, med en som jag såg det, humoristisk avslutning. Det var hur som helst inget personangrepp på dej. Du, som moderator, väljer att svara med ovanstående citat, Du sitter på två stolar och är uppenbarligen helt omedveten om det.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

"Bra att du tillför så mycket SadamJR, alltid relevanta och vettiga inlägg". 🙁

Du är moderator, jag är det inte. Jag skrev ett högst relevant inlägg, med en som jag såg det, humoristisk avslutning. Det var hur som helst inget personangrepp på dej. Du, som moderator, väljer att svara med ovanstående citat, Du sitter på två stolar och är uppenbarligen helt omedveten om det.

Jag har svårt att se det roliga i dina inlägg. Speciellt med din inledning som var direkt riktad mot mig. Och fortsättningen med boomboxen. Inte min humor.

Din kommentar här i längsta var den en skämt också?

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag har svårt att se det roliga i dina inlägg. Speciellt med din inledning som var direkt riktad mot mig. Och fortsättningen med boomboxen. Inte min humor.

Din kommentar här i längsta var den en skämt också?

Du insinuerar att folk, t ex neil young som har tagit debatten om digitalt ljud, har hörselskador. Jag menar att om man inte kan höra skillnaden mellan mp-3 och och en wav-fil i vissa, möjligen speciella fall, så beror det på perosnlig oförmåga. Vad du tycker om mitte sinne för humor skiter jag fullständigt i. Vad som återstår är att jag till skillnad från dej inte har gått till personangrepp, och vad som är viktigare, att du som moderator borde inse att välja mellan att avhålla dej från sådant, elller sluta som moderator.

Edit - ordval.

Redigerat av SadamJR
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Menneeeeeh...

Blir ingen Supersonic i sommar 😑 Blir en resa i jul istället 🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ju upptäckt Mumford and Sons detta året och fullständigt tokgillar dom. Jäkligt välskrivna låtar. Skulle vilja påstå att Mumford and sons är nutidens Simon and Garfunkel. Anföranden på detta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ju upptäckt Mumford and Sons detta året och fullständigt tokgillar dom. Jäkligt välskrivna låtar. Skulle vilja påstå att Mumford and sons är nutidens Simon and Garfunkel. Anföranden på detta?

Bråzzan says;

two thumbs up! Håll dig väl med den där killen. Han verkar vettig 😑

Sååå... 😛 :claes:

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Du insinuerar att folk, t ex neil young som har tagit debatten om digitalt ljud, har hörselskador. Jag menar att om man inte kan höra skillnaden mellan mp-3 och och en wav-fil i vissa, möjligen speciella fall, så beror det på perosnlig oförmåga. Vad du tycker om mitte sinne för humor skiter jag fullständigt i. Vad som återstår är att jag till skillnad från dej inte har gått till personangrepp, och vad som är viktigare, att du som moderator borde inse att välja mellan att avhålla dej från sådant, elller sluta som moderator.

Edit - ordval.

Tja hörseln blir sämre med åren, det är fakta. Normalt hör en 70 kanske 10khz om han har tur. Jag var till och med snäll när jag tog i upptill 13khz. Neil är knappast kapabel att höra över 20khz vilket är ett krav för att kunna höra skillnad på en inspelning som är 192khz eller 30khz.

Faktum är att han dessutom inte förstår digitalteknik och yrar massa trams som får folk att tro på tomtar i digitaltekniken. Så är det med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ju upptäckt Mumford and Sons detta året och fullständigt tokgillar dom. Jäkligt välskrivna låtar. Skulle vilja påstå att Mumford and sons är nutidens Simon and Garfunkel. Anföranden på detta?

horrible-ben-meme-generator-who-s-a-good-boy-you-are-2e8c1c.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...