Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Lyssnar in mej på ett av mina gamla faritbands they might be giants nyare plattor. Jävligt bra, infallsrik och smått underlig popmusik.

Annons
Postat

Hur ligger du till nu då?

Jag kan intervall någorlunda. Och ackordfärgningar.

Men att planka en hel melodi på noter du enbart fått höra 3 gånger är omöjligt.

Postat

Va gö ni då?

Här ere karameller som gäller.

Läste fel och läste "kameler" 😳😮

Vi gör inte så mycket; har varit skapligt lugnt idag. Kallt tho 🙁 Vi gick ut på långpromenad ändå och givetvis kom regent precis i det ögonblicket 😏 Moa vart nöjd så jag antar att det ordnade upp sig ändå 😛

Postat

Läste fel och läste "kameler" 😳😮

Vi gör inte så mycket; har varit skapligt lugnt idag. Kallt tho 🙁 Vi gick ut på långpromenad ändå och givetvis kom regent precis i det ögonblicket 😏 Moa vart nöjd så jag antar att det ordnade upp sig ändå 😛

Var knugen där? Tittar på tyst vittne?

Postat

Var knugen där? Tittar på tyst vittne?

Nope. Kan ha missat honom iofs 😮

Jag slökollar på Dark City 😑

Gott chae. Vi har kanonväder å det håller i sig! 😮

Go nuts, slej 😄

Postat

Nope. Kan ha missat honom iofs 😮

Jag slökollar på Dark City 😑

Go nuts, slej 😄

Är dark city bra eller? Den ligger här och skräpar men jag tar aldrig tillfället och ser den

Postat

Jag o polaren började kolla film, båda höll på att somna efter en kvart. ;ppPppPPpppPpPp

Låter som det handlade om filmen The Notebook
Postat

Låter som det handlade om filmen The Notebook

hehe. 😛 Nä faktiskt inte. Det var Fast and Furious 5 men vi var bara jättetrötta. xD Ska se sexan på bio idag.

Postat

Ikväll är det europacupfinal mellan bayern och dortmund. Vad tror ni sportfånar om detta. Vill gärna ha memphis tips oxå så man vet hur man ska satsa.

Postat

Det är märkligt. Vi har en moderator som ger sej in i en diskussion och som sedan hånar, inte bara motståndaren åsikter, utan även motståndaren när inläggen inte passar. Fy fan.

Postat

Häj häj, längstah!

Nu: akffe 😮 Är jävligt sugen på makrillsmörgås också 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.