Memphis Postat 22 maj 2013 Postat 22 maj 2013 Vilka idéer? If I tell you, I have to kill you. 😑 Jobbigt med en massa Chefer som bestämmer över en. Roligare att bestämma själv! 😄 Jag tror det kommer gå bra för dig när du startar eget, Memfan! 🙂 Naw, tack Grahn. 😄 Jomen precis, vara sin egen boss vore härligt. Behöver bara skaffa mer kött på bena so to speak.
SadamJR Postat 22 maj 2013 Postat 22 maj 2013 If I tell you, I have to kill you. 😑 Tror du jag ska stjäla dina idéer? Du kan väl hinta lite?
Memphis Postat 22 maj 2013 Postat 22 maj 2013 Tror du jag ska stjäla dina idéer? Du kan väl hinta lite? 😛 Nämen okej, kan la hinta. En produkt handlar om förvaring av smycken, såsom klockor, ringar, örhängen, armband. Låter måhända inte så revolutionärt men har en jäkligt nice design och lösning som förmodligen kommer bli väldigt attraktiv. Kunderna kommer inte veta att dom ville ha en sån förrän dom ser den. 😄 Sedan har jag diverse möbelidéer på vardagsrumbord och skrivbordslampor som är spännande. Sedan även en design på hörlurar som är intressant. Med mera.
SadamJR Postat 22 maj 2013 Postat 22 maj 2013 😛 Nämen okej, kan la hinta. En produkt handlar om förvaring av smycken, såsom klockor, ringar, örhängen, armband. Låter måhända inte så revolutionärt men har en jäkligt nice design och lösning som förmodligen kommer bli väldigt attraktiv. Kunderna kommer inte veta att dom ville ha en sån förrän dom ser den. 😄 Sedan har jag diverse möbelidéer på vardagsrumbord och skrivbordslampor som är spännande. Sedan även en design på hörlurar som är intressant. Med mera. Har själv idéer om en produkt för smyckesförvaring, vardagsrumsmöbler och hörlurar. Drar nog igång endera dan.
Memphis Postat 22 maj 2013 Postat 22 maj 2013 Har själv idéer om en produkt för smyckesförvaring, vardagsrumsmöbler och hörlurar. Drar nog igång endera dan.
SadamJR Postat 22 maj 2013 Postat 22 maj 2013 Syrran skickade efter tobak på internet och började göra egna cigg, Går på 8 spänn asken. Nu har hon råd att röka mycket mer.
SadamJR Postat 22 maj 2013 Postat 22 maj 2013 Man kanske skulle börja med ciggarettillverkning och sälja dom för 25 spänn asken. Är det lagligt?
SadamJR Postat 22 maj 2013 Postat 22 maj 2013 Man kanske skulla börja röka själv. Det säjs ju att aptiten minskar om man röker. Säj att man röker en ask om dan för 8 spänn och att man äter för 20 spänn mindre. Man skulle gå ner i vikt oxå. Det vore både ekonomiskt fördelaktigt och hälsosamt.
SadamJR Postat 23 maj 2013 Postat 23 maj 2013 Är det verkligen hälsosamt att röka en hel ask? 😕 Ok då, men ekonomiskt fördelaktigt måste det ändå va. Det man lägger ut på rökta cigg sparar man in på rökt fläsk mm.
joachime Postat 23 maj 2013 Postat 23 maj 2013 Hur många vegetarianska rökare skulle sluta om det kom fram att det var animaliska produkter i ciggen?
SadamJR Postat 23 maj 2013 Postat 23 maj 2013 Hur många vegetarianska rökare skulle sluta om det kom fram att det var animaliska produkter i ciggen? Har du såna uppgifter?
SadamJR Postat 23 maj 2013 Postat 23 maj 2013 Hypotetiskt ja. Dom kanske har häst i ciggen. Det finns överallt. Det är konstigt att det finns några hästar i livet.
SadamJR Postat 23 maj 2013 Postat 23 maj 2013 (redigerat) Stekte marinerade karrékotleter. VA JÄVLA GOTT! Redigerat 23 maj 2013 av SadamJR
Neosus Postat 23 maj 2013 Postat 23 maj 2013 Stekte marinerade karrékotleter. VA JÄVLA GOTT! Faan va gott det där lät! 😄
Recommended Posts