Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Vilka idéer?

If I tell you, I have to kill you. 😑

Jobbigt med en massa Chefer som bestämmer över en. Roligare att bestämma själv! 😄

Jag tror det kommer gå bra för dig när du startar eget, Memfan! 🙂

Naw, tack Grahn. 😄

Jomen precis, vara sin egen boss vore härligt. Behöver bara skaffa mer kött på bena so to speak.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tror du jag ska stjäla dina idéer? Du kan väl hinta lite?

😛

Nämen okej, kan la hinta. En produkt handlar om förvaring av smycken, såsom klockor, ringar, örhängen, armband. Låter måhända inte så revolutionärt men har en jäkligt nice design och lösning som förmodligen kommer bli väldigt attraktiv. Kunderna kommer inte veta att dom ville ha en sån förrän dom ser den. 😄 Sedan har jag diverse möbelidéer på vardagsrumbord och skrivbordslampor som är spännande. Sedan även en design på hörlurar som är intressant. Med mera.

Link to comment
Dela på andra sajter

😛

Nämen okej, kan la hinta. En produkt handlar om förvaring av smycken, såsom klockor, ringar, örhängen, armband. Låter måhända inte så revolutionärt men har en jäkligt nice design och lösning som förmodligen kommer bli väldigt attraktiv. Kunderna kommer inte veta att dom ville ha en sån förrän dom ser den. 😄 Sedan har jag diverse möbelidéer på vardagsrumbord och skrivbordslampor som är spännande. Sedan även en design på hörlurar som är intressant. Med mera.

Har själv idéer om en produkt för smyckesförvaring, vardagsrumsmöbler och hörlurar. Drar nog igång endera dan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kanske skulla börja röka själv. Det säjs ju att aptiten minskar om man röker. Säj att man röker en ask om dan för 8 spänn och att man äter för 20 spänn mindre. Man skulle gå ner i vikt oxå. Det vore både ekonomiskt fördelaktigt och hälsosamt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...