Fidden Postat 18 maj 2013 Postat 18 maj 2013 Hur många gånger kan man lyssna på den där låten innan det blir tårar av det hela? Max 3 skulle jag säga. Maxmaxmax.
slejnard Postat 18 maj 2013 Postat 18 maj 2013 Hon gjorde ett bra sångnummer åxå. Svårt minnas alla de orden.
Fidden Postat 18 maj 2013 Postat 18 maj 2013 jag antar det, för det var ju hyfsat tonsäkert, och liknande nummer i mellon brukar vara inspelade i förhand... fast jag är iofs inte säker.
SadamJR Postat 18 maj 2013 Postat 18 maj 2013 svårt även om hon bara mimade. Man måste ju ändå mima rätt. Första gången jag har sett henne dansa.
Naymari Postat 18 maj 2013 Postat 18 maj 2013 jag antar det, för det var ju hyfsat tonsäkert, och liknande nummer i mellon brukar vara inspelade i förhand... fast jag är iofs inte säker. i mello äre dubbar inspelade ja. Men i Eurovision måste all sång framföras live. Inkl. Kör.
Fidden Postat 18 maj 2013 Postat 18 maj 2013 (redigerat) i mello äre dubbar inspelade ja. Men i Eurovision måste all sång framföras live. Inkl. Kör. Ja, men inte mellanakter och pausunderhållning, som det var frågan om nu. Redigerat 18 maj 2013 av Fidden
SadamJR Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 En voxgitarr som beatles använde på im the walrus har sålts för 2,7 mille. Låten var den första singeln jag köpte för pengar jag fick när jag varit hos tandläkarn. Har aldrig blivit så besviken.
Neosus Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 H. Sedin D. Sedin L. Eriksson J. Enroth Haha! Huvet på spiken! 😄
Valle Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 😄 @ "Piff och Puff" Ni är så goa, här inne. Springer med pekpinnar och vill sätta "bråkstakarna" på plats för olämpligt uppförande på forumet, bara för att därefter sitta här inne, halvdragna och underförstått hetsa varandra till "aktion", kalla mig och andra debattörer för kvicka namn, göra er lustiga på andras bekostnad, etc. Och till och med älskar varandra för det ... 😆 Zakyath kan jag förstå, han kommer att kunna förstå bättre en dag. Men några andra av er ... Tack för morgonens garv!
slejnard Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 H. Sedin D. Sedin L. Eriksson J. Enroth Haha 😄 Gjuten morgon. Kaffet...kaffet mina herrar. Är SERVERAT! 😄
SadamJR Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 Zakyath kan jag förstå, han kommer att kunna förstå bättre en dag. Men några andra av er ... Exakt. Vi är redan gamla nog för att veta bättre, och det precis vad vi gör.
Neosus Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 Haha 😄 Gjuten morgon. Kaffet...kaffet mina herrar. Är SERVERAT! 😄 GÖTT!!! 😄
Valle Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 Exakt. Vi är redan gamla nog för att veta bättre, och det precis vad vi gör. Nu var väl du inte den jag omedelbart tänkte på när jag skrev inlägget. Men OK, om resultatet av ert bättrevetande är vad som framkommer ovan ... good for you! Men det var likförbannat kul. Och nyttigt.
SadamJR Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 Nu var väl du inte den jag omedelbart tänkte på när jag skrev inlägget. Men OK, om resultatet av ert bättrevetande är vad som framkommer ovan ... good for you! Men det var likförbannat kul. Och nyttigt. Huvudsaken är att du är tillbaka i längsta.
Valle Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 Huvudsaken är att du är tillbaka i längsta. Tveksamt om dina längsta-kollegor håller med 😉
Neosus Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 Tveksamt om dina längsta-kollegor håller med 😉 Det är jätte roligt att du hänger här 😛
Memphis Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 Jag hänger inte med alls här men det beror ju på att jag typ inte hänger i resten av forat längre. 😛 Undviker gärna dispyter om jag inte är berörd eller känner att jag kan tillföra något. Resten av forumet har ju blivit mest bara sånt. Har inget emot Valle personligen. Blir en kopp java här nu. Fan va gott. Har funderat på att testa rosta och mala böner själv. För att se om det bli godare. Någon som testat?
Fidden Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 Jag hänger inte med alls här men det beror ju på att jag typ inte hänger i resten av forat längre. 😛 Undviker gärna dispyter om jag inte är berörd eller känner att jag kan tillföra något. Resten av forumet har ju blivit mest bara sånt. Har inget emot Valle personligen. Blir en kopp java här nu. Fan va gott. Har funderat på att testa rosta och mala böner själv. För att se om det bli godare. Någon som testat? Böner har jag inte pysslat med på ett tag. Malde nog min sista bön när jag var 16.
Micke H Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 Jo det har du. 😛 Med en board som heter "Test" med nån pingvin eller vad det var. Bra minne där. xD Aha, kan vara något testkonto via jobbet. xD
Recommended Posts