Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Gött väder idag...också! 😮😄 O-right, I'm off. Hare! 😄

Postat

Gött väder idag...också! 😮😄 O-right, I'm off. Hare! 😄

Riktigt härligt! 😄😎

Jag vart på OK och tvättade bilen och sedan kastat bort lite sopor! 😑

Heda!

Postat

Riktigt härligt! 😄😎

Jag vart på OK och tvättade bilen och sedan kastat bort lite sopor! 😑

Heda!

Vad var det för fel på bilen?

Postat

Nej jag bara tvättade den!

Eller jo de e lite vibration och så i skitbilen. Tror man får lov att kosta på nya fälgar och bättre däck! Känns liiiiiiite drygt! 😏

Postat

Nej jag bara tvättade den!

Eller jo de e lite vibration och så i skitbilen. Tror man får lov att kosta på nya fälgar och bättre däck! Känns liiiiiiite drygt! 😏

Nä, jag refererade till att du sa att den gick ojämnt, men det är nog en vecka sen så det har du väl glömt.

Postat

Nä, jag refererade till att du sa att den gick ojämnt, men det är nog en vecka sen så det har du väl glömt.

Den går lite ryckigt fortfarande! Ska byta motorkuddar och se om det blir bättre.

Postat

Nya motorkuddar och nya fälgar och däck. Inbillar mig att det blir bättre då!

Men attans vad det kommer att svida i plånboken! 🙁

Postat

23 +. Det behöver inte va varmare för min del.

Börjar redan överväga att flytta till Svalbard 😏

Postat

Tack, tack!

När man fyllde 7 ville man ha en massa balla leksaker på sin födelsedag.

När man fyllde 18 skulle man ut och dricka folköl, något annat fanns liksom inte.

Och nu idag så har jag just firat mig själv med att svälja en alvedon med hjälp av en päronsplitt och känner mig rätt nöjd med det.

Postat

Om några år till så kommer du va glad över jämn och fin avf.....Eller ja alltså!

Jo! 😳

Skitsnack? xD
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.