Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Mina efterlängtade omdömmen är:

Petra Mede var ungefär lika bra som jag hade trott. Pratade lite för fort i början, men efter förmodad coaching blev det lite lugnare.

Försökte lista ut vilka bidrag som skulle åka ut. jag tror jag hade rätt på ett enda xD

Anouk var bättre än väntat

Jag kunde inte sluta skratta åt de Belgiska dansarna, trodde de skulle kosta finalplatsen men det gick vägen. Bra låt faktiskt.

Danmarks var om möjligt ännu blekare än jag mindes den.

Irlands låt var bättre utan trummorna.

Norge vinner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår mig inte på tjejer som tatuerar in textrader. Känns lite som 10 talets trampstamp. Jättefult är det dessutom.

Usch nej. Så tatuerar de in sådana värdelösa textrader som "what doesn't kill you makes you stronger"'så gör de ju det på typ revbenen och foten eller något annat knasigt ställe.

Jag håller inte alls med. Tycker textrader är bland de snyggare tatueringarna faktiskt. Har funtat på att skaffa en själv.

Äsch, jag fick knulla. ☺️

😆 Va gott. 😛

Japp. Det där var väl skojigt? Passa på att vara glada nu, för man vet aldrig när det blir roligt nästa gång.

haha, det e ju den filmen, me Kjell Bergqvist. Nånting "Sommaren". Jävligt skön rulle. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

haha, det e ju den filmen, me Kjell Bergqvist. Nånting "Sommaren". Jävligt skön rulle. 😄

Skönt att NÅN kände igen det, citatet är ett stycke svensk filmhistoria 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...