CHAE Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 @Mickeh: tack som fan för skivan. Har jazzat loss till den idag. För jävla gött innersleeve. Riktigt snyggt och proffsigt. Kudos till meddelandet också ( 🥰 )
joachime Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 SLÄPP JOACHIME, CLAES! 😠 😉 😉 😮 Förlåt! Eller rättare sagt, fy på dig Claes! Så fort jag vänder ryggen till: semikolon slutparentes. Det är inte roligt längre! 😠 Joachime: lärarjobb There is a war gick stadigt i min och min tjejkompis indielägenhet 2002. På helgerna gick vi ut och dansade klädda i randiga tröjjor. I min fantasi går du ständigt runt i randig tröja. Det står released 2005, stämmer det? Jag har tydliga minnen av den skivan, blödande text på ett singelomslag, från 2002. Ni har båda rätt. Blood Music släppte EP 2002. Men There is a war släpptes som singel 2005.
Micke H Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 @Mickeh: tack som fan för skivan. Har jazzat loss till den idag. För jävla gött innersleeve. Riktigt snyggt och proffsigt. Kudos till meddelandet också ( 🥰 ) Varsågod och tack. 🥰 Ja, vi är för jävla nöjda med den. ^______^ (Även om jag inte var medveten om att det gick att jazza till den. 😳 )
CHAE Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Helt okej pagetopper! 🙂 * * * Ser inte bättre ut än att två idioter försökte re-enacta Pulp Fiction-scenen minus rape:en 🙁😠
Neosus Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Jazzå du! Jag spelar aldrig CD nu för tiden annars hade jag beställt ett ex, Micke! Och då menar jag inte nån av era ex 😮
Micke H Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Jazzå du! Jag spelar aldrig CD nu för tiden annars hade jag beställt ett ex, Micke! Och då menar jag inte nån av era ex 😮 Fast mitt ex får du gärna köpa om du vill, hon är rätt billig. ☺️ Apa är det enda jag spelar! 😑 Och Allan. Och dum. 😑🥰
Naymari Postat 14 maj 2013 Postat 14 maj 2013 Jag förstår mig inte på tjejer som tatuerar in textrader. Känns lite som 10 talets trampstamp. Jättefult är det dessutom.
Micke H Postat 14 maj 2013 Postat 14 maj 2013 Tråkigt att höra om spelningen Micke :/ Äsch, jag fick knulla. ☺️
SadamJR Postat 14 maj 2013 Postat 14 maj 2013 Jag förstår mig inte på tjejer som tatuerar in textrader. Känns lite som 10 talets trampstamp. Jättefult är det dessutom. Den enda tatueringen jag skulle kunna tänka mej att ha är en fullriggare, men mina biceps är inte vad dom har varit.
Micke H Postat 14 maj 2013 Postat 14 maj 2013 Jag ser inga större fel i textrader, så länge det inte är kinesiska tecken och är snyggt gjort. Det finns ju sjukt fina fonter man kan använda sig av.
Neosus Postat 14 maj 2013 Postat 14 maj 2013 Times New Roman Är ju så himla snyggt så det svartnar! 😑 Eller Verdana! Oooh... 😊 Comic Sans MS
Naymari Postat 14 maj 2013 Postat 14 maj 2013 Jag ser inga större fel i textrader, så länge det inte är kinesiska tecken och är snyggt gjort. Det finns ju sjukt fina fonter man kan använda sig av. Usch nej. Så tatuerar de in sådana värdelösa textrader som "what doesn't kill you makes you stronger"'så gör de ju det på typ revbenen och foten eller något annat knasigt ställe.
Micke H Postat 14 maj 2013 Postat 14 maj 2013 Usch nej. Så tatuerar de in sådana värdelösa textrader som "what doesn't kill you makes you stronger"'så gör de ju det på typ revbenen och foten eller något annat knasigt ställe. Det finns ju ett artistiskt värde just i själva utformningen av fonten. Och det är kanske tråkigt att skriva "carpe diem, baby" på sin arm, men att citera en låttext eller liknande som har djupare mening för dig personligen ser jag inga problem med. Comic Sans MS 😠
Neosus Postat 14 maj 2013 Postat 14 maj 2013 Usch nej. Så tatuerar de in sådana värdelösa textrader som "what doesn't kill you makes you stronger"'så gör de ju det på typ revbenen och foten eller något annat knasigt ställe. Eller Your Mother Was Here på kuken!
SadamJR Postat 14 maj 2013 Postat 14 maj 2013 Men det är ju tur att man inte tatuerade in en fullriggare på den tiden man hade biceps. Den skulle se ut som en optimistjolle idag.
Recommended Posts