slejnard Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 paltätartävling nu i svenska rivieran. vet dock ej om programmet i sig är så bra reklam för havxbadet.
slejnard Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 in med er å lyssna på punkfesten! 😮 https://www.studio.se/index.php/topic/98813-roestningstrad-punkfestival-nr6/#entry1444230
slejnard Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 han är inte lik jonny cash även om han tror det.
Naymari Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 http://ajour.se/rich...ar-aldrig-slut/ Sjukt kul! Fyfan vad bra! 😆
CHAE Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 http://ajour.se/rich...ar-aldrig-slut/ Sjukt kul! 😆 Goda skratt är en bristvara på forumet just nu 🙁 Hah, det vore något. Snuva en enskild användare på dennes post cunt X. 😄 😳
Linus Postat 22 januari 2013 Trådstartare Postat 22 januari 2013 Dricker jordgubbsläsk... Smakar rätt gott, men inte är det jordgubbssmak iaf.
Linus Postat 22 januari 2013 Trådstartare Postat 22 januari 2013 "Contains no juice" "100% natural flavors" Hmmm, vad innebär naturlig smak om det inte finns någon minsta procent jordgubbsjuice i?
Linus Postat 22 januari 2013 Trådstartare Postat 22 januari 2013 Fidden, nu fick jag signaturmelodin till Gäst hos Hagge i huvudet och du vet vems fel det är...
Fidden Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Fidden, nu fick jag signaturmelodin till Gäst hos Hagge i huvudet och du vet vems fel det är... Hehe. Hahaha Haha ha ha Mouahahaha MOOOOUAHAHA HAHA HAHAHAHAHAA MOUAHAHAHAHAHAAAAAAA! </evil>
Fidden Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 gäst hos hagge. jävligt najs intro alltså. var det förresten bara jag som gjorde kopplingen för några år sedan när det begav sig?
CHAE Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Varför ska det alltid gå överstyr... 🙁 Go nuts, krappar 😑
slejnard Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 Varför ska det alltid gå överstyr... 🙁 Go nuts, krappar 😑 tycker gott de som är med såklart även ska rösta. var inte ledsen.
CHAE Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 tycker gott de som är med såklart även ska rösta. var inte ledsen. Mmm. Nog tänker jag rösta alltid. Har varit lite splittrat här ett tag menneh... Jag har i alla fall lyckats få ner antalet till tre stycken som jag verkligen gilalr som fan. Kommer antagligen tyvärr inte att ha tid med att skriva kommentarer och ha mig men det har varit jävligt kul att vara med 🙂 Och det har varit om möjligt ännu roligare att höra hur forumiterna har tagit sig an låten i fråga. Massor av spännande grejer och grepp bara där, liksom. Det jag vart lite missnöjd med är hur det alltid ska gå åt helvete antagligen p g a att uppblåsta egon ska hävda sig i efterhand. Jag känner lite såhär "mäh, slappna av och ta det för vad det är; en kul grej." Det är ju för fan inte världens fortsatta existens det hänger på utan hur olika personer tagit sig an mixen utifrån sina förutsättningar, lyssning etc etc... Jag blir så trött 😑
slejnard Postat 22 januari 2013 Postat 22 januari 2013 helt rätt chae! du borde skriva det i tråden! tror jag gör en dig å säger go nuts! 🙂
D Vibe Postat 23 januari 2013 Postat 23 januari 2013 Det är jobbigt när man vill läsa något som någon refererar till och så är det inlägget på minst en sida bakåt. 🙁
Recommended Posts