SadamJR Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Om uppgiften till antagningsprovet är fel skriven, vad ska man göra då? Hur då?
Micke H Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Releasefesten gick åt helvete. Månader av stress och planering och allt slutade med att horan i förbandet Castillion spillde vatten på min multieffekt så den inte gick att använda överhuvudtaget. Så jag fick koppla in min gitarr rätt in i stärkaren och ratta nytt ljud på plats. Och hade ingen möjlighet att byta ljud heller, så jag fick använda volymratten på gitarren. Har inte skrivit något på hela helgen för jag har varit fruktansvärt deppig. På den nivån att man börjar ifrågasätta varför jag ens håller på med musik. Jag är så himla trött på att allt ska gå åt helvete med bandet hela tiden. Ständigt en jävla uppförsbacke.
CHAE Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Releasefesten gick åt helvete. Månader av stress och planering och allt slutade med att horan i förbandet Castillion spillde vatten på min multieffekt så den inte gick att använda överhuvudtaget. Så jag fick koppla in min gitarr rätt in i stärkaren och ratta nytt ljud på plats. Och hade ingen möjlighet att byta ljud heller, så jag fick använda volymratten på gitarren. Har inte skrivit något på hela helgen för jag har varit fruktansvärt deppig. På den nivån att man börjar ifrågasätta varför jag ens håller på med musik. Jag är så himla trött på att allt ska gå åt helvete med bandet hela tiden. Ständigt en jävla uppförsbacke. Trist att höra, micke 🙁 Men se det såhär; friskt vågat hälften vunnet. Nu är den där release-festen över och ni kan koncentrera på andra bandgrejer. Det är i sådana här stunder som man antingen ger upp eller spottar i nävarna och tar nya tag och ni verkar inte vara några quitters. That kinda narrows in down, huh 😉 All the best! 🥰
Micke H Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Det positiva med helgen och det som gjorde att jag inte dränkte mig själv efter spelningen var att jag kanske har träffat någon ny.
Micke H Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Trist att höra, micke 🙁 Men se det såhär; friskt vågat hälften vunnet. Nu är den där release-festen över och ni kan koncentrera på andra bandgrejer. Det är i sådana här stunder som man antingen ger upp eller spottar i nävarna och tar nya tag och ni verkar inte vara några quitters. That kinda narrows in down, huh 😉 All the best! 🥰 Thanks. 🥰 Fast nu blir det fortsatt jobb: trummis som kommer sluta (som tur är på eget behåg: han inser själv att han inte kan lira med oss om han bor i Falun) och hitta ny sångerska. Som tur är så ställer iallafall Mia upp även i fortsättningen på keyboards så det är en sak mindre att oroa sig för iallafall.
Micke H Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Do tell! 😮 Fan vad snabbt du ska skriva. xD Det är någon jag träffat på nätet och snackat som fan med. Vi hade bestämt sedan tidigare att hon skulle komma från Arvika (där hon bor) till Stockholm över helgen och bo hos mig och se oss under spelningen. Hon visade sig vara en sjukt snäll, trevlig och cool människa. Hårdrockare, men med bara tillräckligt annorlunda musiksmak än mig för att vi ska bråka om det. xD (Hon tycker om Nickelback FFS! 😠 xD )
CHAE Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Fan vad snabbt du ska skriva. xD Det är någon jag träffat på nätet och snackat som fan med. Vi hade bestämt sedan tidigare att hon skulle komma från Arvika (där hon bor) till Stockholm över helgen och bo hos mig och se oss under spelningen. Hon visade sig vara en sjukt snäll, trevlig och cool människa. Hårdrockare, men med bara tillräckligt annorlunda musiksmak än mig för att vi ska bråka om det. xD (Hon tycker om Nickelback FFS! 😠 xD ) Perfect match xD Nickelback alltså...hmmm...xD
joachime Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Aight Tjena Max Kul att du tittar förbi! Har du tagit upp musiken igen?
slejnard Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 både gött å ogött då micke h! lycka till med både musiken å kärleken! 😳 kaffe? 😲
Naymari Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Schuuu Moccamaster, Braun eller Philips! DE e frågan! 😕 Linus got your back.
Neosus Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Det blir Pilsnerkorv och Potmos! Orkar int gör någe annat! 😑
Neosus Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Bunta ihop! 😠 ...va gott! ☺️😄 NU ska ja handla bajspapper, diskmedel och annat kraffs! 😑
Recommended Posts