laxlaxlax Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 Det känns bra. Har fått nya arbetsuppgifter på jobbet som är mycket roligare så nu ser jag fram emot arbetsdagarna på ett annat sätt. Hur känner du själv? Vänta nu, jobbar du? Berätta mer. Stress. Det är vad jag känner. En ny vecka av utmaningar som ska få plats i min skalle. Och lite livströtthet.
laxlaxlax Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 Zakyath, vem är du? Förutom en rackare på att multicitera..
Zakyath Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 Zakyath, vem är du? Förutom en rackare på att multicitera.. det var en väldigt bred fråga. numera är jag väl en längstarian eller vad de nu kallas.
Fidden Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 det var en väldigt bred fråga. undrar var forumets bredaste tråd finns...
Zakyath Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 Zakyath, vem är du? Förutom en rackare på att multicitera.. såg nu att vi gick med samma månad också på forumet. det trodde du inte va.
laxlaxlax Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 såg nu att vi gick med samma månad också på forumet. det trodde du inte va. Aha, high five! Ska bli kul att kolla in din musik när jag har internet till det.
Zakyath Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 vänta lite till, har inte lagt upp nåt här på evigheter. men när jag får min stärkare fixad ska jag nog lägga upp nåt nytt.
CHAE Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 (redigerat) vänta lite till, har inte lagt upp nåt här på evigheter. men när jag får min stärkare fixad ska jag nog lägga upp nåt nytt. Din spagetti-westernmusik vart jävligt bra i alla fall 🙂 Redigerat 12 maj 2013 av CHAE
Fidden Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 Detta inlägg är gömt eftersom du har valt att ignorera inlägg av ironman. Visa det ändå? --- Detta inlägg är gömt eftersom du har valt att ignorera inlägg av Valle. Visa det ändå? --- Detta inlägg är gömt eftersom du har valt att ignorera inlägg av ironman. Visa det ändå? --- Detta inlägg är gömt eftersom du har valt att ignorera inlägg av Valle. Visa det ändå? --- Detta inlägg är gömt eftersom du har valt att ignorera inlägg av ironman. Visa det ändå? --- Detta inlägg är gömt eftersom du har valt att ignorera inlägg av Valle. Visa det ändå? Undrar om jag missade nåt... måste varit någon där sadam langade en felaktig länk 😄
CHAE Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 Undrar om jag missade nåt... [...] xD känn ingen sorg för den Nope
Fidden Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 (redigerat) "längstaboys" kom jag på att man kunde ersätta göteborg med lite för sent.. Redigerat 12 maj 2013 av Fidden
Memphis Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 (redigerat) Ok. Säg till om du vill ha tips. Gärna det laxen. Vänta nu, jobbar du? Berätta mer.Jag har glömt hur längesedan det var du var här. 😛 Har arbetat i 9mån nu. Fick anställning som konstruktör/ingenjör där jag exjobbade, Flexlink, gör löpande band till tillverkningsindustrin. Fram tills nyligen har jag jobbat som Teknisk Support samt gjort diverse enstaka enklare specialkonstruktioner till kunder. Nu sitter jag som konstruktör på heltid i teamet som utvecklar våra nya produkter. Så det e kul, mer kreativt att få brainstorma, lösa problem, göra prototyper och sånt. ☺️ Stress. Det är vad jag känner. En ny vecka av utmaningar som ska få plats i min skalle. Och lite livströtthet. Tråkigt att höra. =/ Bara så jag tänker rätt nu, det var lärare i bl.a biologi? Och sen jobbade du även på ett bibliotek emellanåt, är du kvar där? Livströtthet. Något du vill utveckla mer? Jag förstår innebörden men är det på grund av någon speciell anledning eller mer allmänt? Redigerat 12 maj 2013 av Memphis
Fidden Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 (redigerat) singoalla kan man ersätta med zingo-valle. edit... Redigerat 13 maj 2013 av Fidden
CHAE Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 Behöver veta det då den finns där men har ingen aning om när man ska trycka in den. 😊😱😳 Härifrån
Fidden Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 Håkan-tråden dog. PAPPAPPAAAA Den blev inte som man hade kunnat tro Jag såg i fönstret, nån sa "Har han snott allt det där så dör jag!" Längsta, bli aldrig som dom Känn ingen sorg för den, längstaboys etc. nu ska jag sova.
SadamJR Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 😊😱😳 Härifrån Han tyx starta en ny tråd för varje fråga han har i samma ämne.
CHAE Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 (redigerat) Håkan-tråden dog. PAPPAPPAAAA Den blev inte som man hade kunnat tro Jag såg i fönstret, nån sa "Har han snott allt det där så dör jag!" Längsta, bli aldrig som dom Känn ingen sorg för den, längstaboys etc. nu ska jag sova. xD Gonatt, Fidden! Han tyx starta en ny tråd för varje fråga han har i samma ämne. Ja joo... Lite tröttsamt är det 😏 Kunde iofs inte hålla mig ifrån att svara 🙂 Redigerat 12 maj 2013 av CHAE
CHAE Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 Nu gör jag en chae och går och lägger mig. Go nuts, krapparna! 😄
Naymari Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 Jaha snart måndag. Hur känner ni inför det? Inte taggad alls. Har så pass mycket att ta tag i att jag väljer att inte ta tag i något och ha ångest över det.
laxlaxlax Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 vänta lite till, har inte lagt upp nåt här på evigheter. men när jag får min stärkare fixad ska jag nog lägga upp nåt nytt. Aight
slejnard Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Mornmorn! Kaffet blev precis exakt nu klart. 😄 Gott va.
Naymari Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Om uppgiften till antagningsprovet är fel skriven, vad ska man göra då?
Recommended Posts