Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har bara demat AT. Didn't like it 😑 Mest för att det kändes så jävla plottrigt. Å andra sidan spelar det mindre roll då jag köper en riktig Supersonic i sommar 🙂🥰

😮

Supersonic rockar utav helvette!

Ja e lite sugen på Supersonic 22

😑

Annons
Postat

😑

Eller HUR!! 😮 Provade en i Norrköping för ett tag sedan och vart helt såld 🥰

22:an är nog jävligt bra men jag föredrar fullskalig EQ 😑 Gör inte om samma misstag som med Blackstar:en; jävligt bra burk men bara en "tone"-pot 🙁

fender-supersonic-100head-black.jpg

DEN blire 🥰

Ball att IK är endorsade av Möller 🙂

Postat

Eller HUR!! 😮 Provade en i Norrköping för ett tag sedan och vart helt såld 🥰

22:an är nog jävligt bra men jag föredrar fullskalig EQ 😑 Gör inte om samma misstag som med Blackstar:en; jävligt bra burk men bara en "tone"-pot 🙁

fender-supersonic-100head-black.jpg

DEN blire 🥰

Ball att IK är endorsade av Möller 🙂

Fler rattar på den! 🥰😄

Fender kaffe de Lux e bäst!

Jepp! 😄☺️

Postat

@Grahn: köpte du inte en Fender-combo nyss? 😳 Minns inte riktigt vilken serie det vart men det vart någon typ av multi-cab-head-cyber-tjofräs va?

Både NI, IK och alla de andra är bra skit men orka att de mestadels lägger krutet på metal-sound. Va fan, liksom; vi vintage OD-gubbar då 🙁 Nåja, har i alla fall hittat några sköna OD's och uppbrutna sound på Ultrasonic:en 🙂

Postat

Kolalr på History-channel dokus på YouTube. Just nu om Bermuda-triangeln 😮 Enligt viss expertis och lite kartläggning så lär Flight 19 inte försvunnit ute till havs (i Triangeln) utan över torra land; ett stort träsk i Florida 😮

Postat

Jo jag köpte en Fender Mustang III! En massa ljud i den bl.a. SuperSonic! He låt bra faktiskt! Fender Bassman finns i den oxå! Helt okej för pengarna.

Postat

Jo jag köpte en Fender Mustang III! En massa ljud i den bl.a. SuperSonic! He låt bra faktiskt! Fender Bassman finns i den oxå! Helt okej för pengarna.

VA gott 😄

Bassman är gott till blues

Postat

Och du skulle vinna smartare än en femteklassare.

fuck-that-bitch-yao-pff-l.png

Inte om dom tar upp gitarrprylar. Vem i helvete är dom har gillat det här inlägget.

Postat

Kolalr på History-channel dokus på YouTube. Just nu om Bermuda-triangeln 😮 Enligt viss expertis och lite kartläggning så lär Flight 19 inte försvunnit ute till havs (i Triangeln) utan över torra land; ett stort träsk i Florida 😮

Lurig den där triangeln. 😮

Finns ingen gillaknapp när man surfar via iPhone. Å inga smilisar, bara de jag kan utantill :smilfinkinserthere:

Postat

Lurig den där triangeln. 😮

[...]

...och lite spännande ☺️😑

Postat

Nä nu vart jag trött och således blire en chae ☺️ Natten på er, busfrön 🥰

Postat

😑

SuperSonic The Hedgehog? ☺️

Postat

Både NI, IK och alla de andra är bra skit men orka att de mestadels lägger krutet på metal-sound. Va fan, liksom; vi vintage OD-gubbar då 🙁 Nåja, har i alla fall hittat några sköna OD's och uppbrutna sound på Ultrasonic:en 🙂

Det är det Amplitube lyckas bra med, till skillnad från GR 😑

Postat

Det är det Amplitube lyckas bra med, till skillnad från GR 😑

Good for them 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.