Neosus Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 Har bara demat AT. Didn't like it 😑 Mest för att det kändes så jävla plottrigt. Å andra sidan spelar det mindre roll då jag köper en riktig Supersonic i sommar 🙂🥰 😮 Supersonic rockar utav helvette! Ja e lite sugen på Supersonic 22 😑
CHAE Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 Supersonic rockar utav helvette! Ja e lite sugen på Supersonic 22 😑 Eller HUR!! 😮 Provade en i Norrköping för ett tag sedan och vart helt såld 🥰 22:an är nog jävligt bra men jag föredrar fullskalig EQ 😑 Gör inte om samma misstag som med Blackstar:en; jävligt bra burk men bara en "tone"-pot 🙁 DEN blire 🥰 Ball att IK är endorsade av Möller 🙂
Neosus Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 Eller HUR!! 😮 Provade en i Norrköping för ett tag sedan och vart helt såld 🥰 22:an är nog jävligt bra men jag föredrar fullskalig EQ 😑 Gör inte om samma misstag som med Blackstar:en; jävligt bra burk men bara en "tone"-pot 🙁 DEN blire 🥰 Ball att IK är endorsade av Möller 🙂 Fler rattar på den! 🥰😄 Fender kaffe de Lux e bäst! Jepp! 😄☺️
CHAE Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 @Grahn: köpte du inte en Fender-combo nyss? 😳 Minns inte riktigt vilken serie det vart men det vart någon typ av multi-cab-head-cyber-tjofräs va? Både NI, IK och alla de andra är bra skit men orka att de mestadels lägger krutet på metal-sound. Va fan, liksom; vi vintage OD-gubbar då 🙁 Nåja, har i alla fall hittat några sköna OD's och uppbrutna sound på Ultrasonic:en 🙂
CHAE Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 Kolalr på History-channel dokus på YouTube. Just nu om Bermuda-triangeln 😮 Enligt viss expertis och lite kartläggning så lär Flight 19 inte försvunnit ute till havs (i Triangeln) utan över torra land; ett stort träsk i Florida 😮
Neosus Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 Jo jag köpte en Fender Mustang III! En massa ljud i den bl.a. SuperSonic! He låt bra faktiskt! Fender Bassman finns i den oxå! Helt okej för pengarna.
CHAE Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 Jo jag köpte en Fender Mustang III! En massa ljud i den bl.a. SuperSonic! He låt bra faktiskt! Fender Bassman finns i den oxå! Helt okej för pengarna. VA gott 😄 Bassman är gott till blues
SadamJR Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 Och du skulle vinna smartare än en femteklassare. Inte om dom tar upp gitarrprylar. Vem i helvete är dom har gillat det här inlägget.
slejnard Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 Kolalr på History-channel dokus på YouTube. Just nu om Bermuda-triangeln 😮 Enligt viss expertis och lite kartläggning så lär Flight 19 inte försvunnit ute till havs (i Triangeln) utan över torra land; ett stort träsk i Florida 😮 Lurig den där triangeln. 😮 Finns ingen gillaknapp när man surfar via iPhone. Å inga smilisar, bara de jag kan utantill :smilfinkinserthere:
CHAE Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 Lurig den där triangeln. 😮 [...] ...och lite spännande ☺️😑
SadamJR Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 Jag tyckte filmerna vär rätt bra om än väldigt amerikanska.
CHAE Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 Nä nu vart jag trött och således blire en chae ☺️ Natten på er, busfrön 🥰
slejnard Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 Helt okej filmer ja! Slötittade. Gör en CHAE ja me. Gunatt!
D Vibe Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 Supersonic rockar utav helvette! Ja e lite sugen på Supersonic 22 😑 SuperSonic The Hedgehog? ☺️
Naymari Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 Både NI, IK och alla de andra är bra skit men orka att de mestadels lägger krutet på metal-sound. Va fan, liksom; vi vintage OD-gubbar då 🙁 Nåja, har i alla fall hittat några sköna OD's och uppbrutna sound på Ultrasonic:en 🙂 Det är det Amplitube lyckas bra med, till skillnad från GR 😑
CHAE Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 Det är det Amplitube lyckas bra med, till skillnad från GR 😑 Good for them 🙂
Recommended Posts