Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Var det den där stora feta varianten? Bor dom i grekland?

Nej, det var ganska litet. 40 stycken bjudna, ganska lagom om du frågar mig. Dom bor i Grekland, ja. Jag vet dock inte var dom tänkt bo i framtiden.

Postat

Nej, det var ganska litet. 40 stycken bjudna, ganska lagom om du frågar mig. Dom bor i Grekland, ja. Jag vet dock inte var dom tänkt bo i framtiden.

Det är hårda tider i grekland, har jag hört.

Postat

Det är hårda tider i grekland, har jag hört.

Ja, det märktes när man var där nere. Bensinpriset var dyrare än här i Sverige, och att fika var hutlöst. xD Man såg också en del stängda affärer.

Postat

Ja, det märktes när man var där nere. Bensinpriset var dyrare än här i Sverige, och att fika var hutlöst. xD Man såg också en del stängda affärer.

Har dom jobb själva?

Postat

Har dom jobb själva?

Ja, min syster och hennes man har båda två jobb. Min syster har en egen salong där hon utför manikyr, pedikyr, och liknande. Hennes man har en båtfirma där dom hyr ut båtar.

Postat

vem vet mest nu i tvåan! 😮

Rickard Olsson hälsar på i tvåan varje vardagkväll. 😱 :ph34r: 😱
Postat

börjar bli ont om förstahandsboende här i vår lilla bostadsrättsförening nu. har precis fått på mig kassörsansvaret

KUL. 😏

men jaja, det är säkert utvecklande på nåt sätt. om inte annat kan jag ju förskingra lite om jag får tråkigt.

Postat (redigerat)

(╯°□°)╯ ︵ ıɯouoʞǝ suǝƃuıuǝɹöɟ

Redigerat av Linus
Postat

Inte många inlägg kvar till 11 111.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.