Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Aftonbladet:

"Enligt McGinty kan Castro ha gjort sig skyldig till mord för att han med våld ska ha avbrutit flera graviditeter med våld."

Våldsamt våldsamt.

Postat

Jag lever än. Tokfull.

haha.

spammar folk på happypancake.

två minuter nyktrare tänker jag kanske snarare... vad kan gå rätt? 🤪

men det är väl bara ett tecken på att jag är vid mitt sinnes fulla bruk, KÖR PÅ FIDDEN!

xD
Postat

Har haft en jäkligt trevlig kväll faktiskt, med min polare och tjejkompis till honom. Fin mat, vin med nice efterrätt. Kul snack hela kvällen o så. Härligt med lättsamma människor. Jag o polaren sänkte två flaskor rött vin, är lite smådragen nu men inte i närheten av Fidden. 😆😛

Postat

Fan, det är ingen som svarar... undrar varför xD

Jag skickade något fyllemail sent i april och fick svar den 25:e... har inte vågat läsa det ännu. xD
Postat

Nepp, dags att dra te jobbet.

Insamlad arbetstidsförkortning: 42 minuter

Resten av kontoret lär väl vara ledig idag... 😏

Postat

Jag skickade något fyllemail sent i april och fick svar den 25:e... har inte vågat läsa det ännu. xD

Haha, ja jag kommer nog inte våga logga in där på ett halvår.

Postat

Var är debatt?

Han skrev vid juletid för 16 månader sen att han gick igenom en personlig livskris eller liknande, Sen har han inte synts till.

Postat

😆

Dagens första salivsprutskratt är ett faktum

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.